tfselm

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحقیق اشخاص حقیقى

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 19

اشخاص حقیقى

اشخاص حقیقى یا طبیعى در حقیقت همان انسان‌ها مى‌باشند که با متولد شدن داراى حقوقى مى‌گردند و تا در قید حیات هستند آن را دارا مى‌باشند که به آن اهلیت نیز مى‌گویند که در قانون مدنى موادى در خصوص اهلیت وجود دارد همچنان‌که ماده ۹۵۶ قانون مدنى مى‌گوید: اهلیت براى دارا بودن حقوق با زنده متولد شدن انسان شروع و با مرگ او تمام مى‌گردد و در ماده ۹۵۷ در مورد اهلیت حمل چنین مى‌گوید: حمل از حقوق مدنى متمتع مى‌گردد مشروط بر اینکه زنده متولد شود بنابراین لازمه به‌وجود آمدن، زندگى کردن، داشتن حقوق و تکالیفى است که قانون آن را به رسمیّت شناخته و اعمال و اجراء حقوق مزبور را در قانون مدنى به داشتن اهلیت مدنى یعنى اهلیت تمتع و استیفاء تعبیر نموده‌اند که اقتضاء دارد درباره هر یک توضیحات مختصرى داده شود.

اهلیت تمتع

عبارت است از قابلیت و صلاحیتى در شخص که به اعتبار آن مى‌تواند داراى حق یا حقوقى باشد خواه نوزاد باشد خواه جوان، یا پیر، یا مرد یا زن، یا سفیه یا مجنون از این حقوق بهره‌مند مى‌باشد که به آن برخوردارى از حقوق مى‌گویند و کلیه افراد زنده حتى حمل داراى چنین قابلیتى هستند.

اهلیت استیفاء

عبارت است از قابلیتى که قانون براى افراد جامعه شناخته تا به اتکاء آن بتوانند حقوق خود را اجراء نمایند که براى بهره‌مندى از اهلیت تمتع زنده بودن کافى است ولى براى اینکه شخصى داراى اهلیت استیفاء باشد و بتواند حقوق و تکالیف خود را شخصاً اعمال نماید باید عاقل و بالغ و رشید باشد یا به بیان دیگر در شمار محجورترین نباشد و محجورترین همانطورى‌که در ماده ۱۲۰۷ قانون مدنى تصریح گردیده است عبارتند از:

۱. صفار

۲. اشخاص غیر رشید

۳. مجانین

بنابراین همه افراد جامعه داراى اهلیت تمتع مى‌باشند و همه افراد اجتماع به استثناء محجورین داراى اهلیت استیفاء هستند و لذا به جز ایام تاریک و دوره مشخصى از تاریخ گذشته که بردگان را فاقد حقوق مدنى مى‌دانسته و با آنان مانند ابزار تولید و اموال و اشیاء رفتار مى‌نمودند. در تمامى ادوار تاریخ کلیه افراد بشر داراى اهلیت مدنى بوده‌اند. حتى صفار و مجانین و افراد غیر رشید که داراى اهلیت تمتع هستند لیکن اهلیت استیفاء از حقوق را نداشته و ندارند. و لذا اشخاص حقیقى به دلیل اینکه حقوق و شخصیت مدنى آنها با وجود و زندگى انسان ملازمه دارد نمى‌توانند اهلیت مدنى را از خود سلب نمایند همچنان‌که ماده ۹۵۹ قانون مدنى مى‌گوید هیچ‌کس نمى‌تواند به‌طور کلى حق تمتع و یا حق اجراء تمام یا قسمتى از حقوق مدنى را از خود سلب کند.

سایر حقوق مربوط به اهلیت

علاوه بر داشتن اهلیت مدنى انسان داراى شخصیت و قدرت دفاع از حقوق فردى و اجتماعى خود مى‌باشد. حق فرد در دفاع از شخصیت مدنی، از حیثیت مدنی، از ضرر و زیان وارده و ناشى از جرم و احوال شخصیه، از حقوق شخصی، مالى و سیاسى خود حقى است که قانون به او اعطاء نموده و از آن حمایت مى‌نماید و به این جهت محترم مى‌باشد.

از دیگر آثار حیات افراد طبیعى حق داشتن تابعیت مشخص و مسلمى است که تا سلب تابعیت یا ترک تابعیت نشود داراى آثار و احکامى است که برابر قوانین و مقررات مربوط، معین و مشخص و محترم مى‌باشد از جمله حقوق شخص حقیقى تحت عنوان ممیزات اشخاص یعنى معلوم نمودن مشخصات کامل هر فردى مى‌باشد که در سند رسمى یعنى شناسنامه درج مى‌گردد و معرف هویت و شناسائى وى بوده و به‌وسیله آن مى‌تواند حقوق حقه خود را اعمال نماید و این مسائل در قانون مدنى و قانون ثبت احوال معین گردیده که از موضوع بحث ما خارج است.

لیکن ذکر این نکته لازم است که اشخاص حقیقى علاوه بر تابعیت داراى اقامتگاهى هستند که مرکز اصلى امور آنان بوده و قانوناً باید مشخص باشد همچنان‌که در ماده ۱۰۰۲قانون مزبور چنین آمده است اقامتگاه هر شخص عبارت است از محلى که شخص در آنجا سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز در آنجا باشد، اگر محل سکونت شخصى غیر از مرکز مهم امور او باشد مرکز امور او اقامتگاه محسوب مى‌شود که به‌طور کلى براى افراد حقیقى اقامتگاه حقیقی، انتخابى یا قراردادى و اجبارى پیش‌بینى گردیده است که در قانون مدنى مورد توجه قرار گرفته است. نتیجه اینکه شخص حقیقى تا در قید حیات است داراى شخصیت حقوقى بوده و مى‌تواند حقوق و تکالیف خود را انجام دهد و از اهلیت تمتع و استیفاء بهره‌مند گردد مگر اینکه جزو محجورترین باشد ولى با فوت انسان پرونده زندگى او بسته مى‌شود و شخصیت حقوقى او منتفى مى‌گردد.

قواعد حاکم بر تعهد تجاری در حقوق ایران

ماده اول قانون تجارت ایران مصوب ۱۳۱۱ تاجر را کسی معرفی می کند که شغل معمولی خود را (معاملات تجارتی) قرار بدهد. معاملات تجارتی در ماده ۲ قانون تجارت احصاء شده و عبارتند از خرید یا تحصیل مال منقول به قصد فروش یا اجاره ،تصدی به حمل و نقل ،دلالی ،حق العمل کاری ،عاملی ، تصدی به تاسیساتی که برای بعضی امور ایجاد شده از قبیل تسهیل معاملات ملکی ،پیداکردن خدمه یا تهیه و رسانیدن ملزومات ،تاسیس کارخانه برای امور تولیدی ، تصدی به عملیات حراجی ،تصدی به هر قسم نمایشگاههای عمومی ، عملیات بانکی و صرافی ،معاملات برواتی ،عملیات بیمه ،کشتی سازی و کشتی رانی ومعاملات راجع به آنها.

بدون آن که بخواهیم وارد جزئیات بحث اهلیت در حقوق ایران بشویم ،که پس از انقلاب بحثهای زیادی را موجب شده است .باید بگوییم که بر خلاف حقوق تجارت فرانسه ،در حقوق ایران ،معامله تجاری صغیر اگر ممیز باشد ،باطل تلقی نمی شود بلکه غیر نافذ است و با اجازه قبلی قیم دارای نفوذ وبا اجازه بعدی او قابل تنفیذ است. توضیح مطلب این است که ،مواد ۸۵ و۸۶ قانون امور حسبی ،رژیم حقوقی خاصی برای اهلیت در امور تجاری محجور ممیز (صغیر ممیز و سفیه









سایر محصولات :
تحقیق اشخاص حقیقى

تحقیق اشخاص حقیقى ...

تحقیق در مورد جرم شناسی 19 ص

تحقیق در مورد...

آمریکا به دنبال «تاکتیک بازگشتی» جنگ روانی علیه ایران

آمریکا به دنبال «تاکتیک بازگشتی» جنگ...

تحقیق. اشتقاق

تحقیق. اشتقاق...

تحقیق در مورد جایگاه wimax

تحقیق در مورد جایگاه wimax...

آمار اداره ثبت احوال

آمار اداره ثبت احوال...

تحقیق. اشتغال و بیکاری

تحقیق. اشتغال و...

تحقیق در مورد تکنولوژی جدید در عایقکاری رطوبتی ساختمان

تحقیق در مورد تکنولوژی جدید در عایقکاری...

تحقیق. اشتباهات مدیران منابع انسانی 20 ص

تحقیق. اشتباهات مدیران...

آماده کردن ترکیب آمیلوز

آماده کردن ترکیب آمیلوز...

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص...

تحقیق. اشتباهات مدیران منابع انسانی

تحقیق. اشتباهات مدیران منابع انسانی...

تحقیق در مورد تولید گندم د ر ایران 12 ص

تحقیق در مورد تولید گندم د ر...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مزایای نمای خشک چیست؟

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مزایای...

تحقیق. اشاره ای مختصر به تحول باستان شناسی در ایران

تحقیق. اشاره ای مختصر به تحول...

آلودگی هوا13 ص

آلودگی هوا13 ص...

تحقیق در مورد تولید محصولات کشاورزی

تحقیق در مورد...

تحقیق. اسیلوسکوپ

تحقیق. اسیلوسکوپ...

آلودگی هوا

آلودگی هوا...

تحقیق در مورد توسعه محصول جدید در اقتصاد مبتنی بر دانش

تحقیق در مورد...

تحقیق. اسید و خطرات آن 15ص

تحقیق. اسید و خطرات آن 15ص...

آلودگی هوا 2

آلودگی هوا 2...

تحقیق. اسید های آمینه و پروتئین

تحقیق. اسید های آمینه و پروتئین...

تحقیق در مورد تورم 19 ص

تحقیق در مورد تورم 19 ص...

آلودگی مواد نفتی در خلیج فارس

آلودگی مواد نفتی...

تحقیق در مورد تلویزیون 77 ص

تحقیق در مورد تلویزیون...

تحقیق. اسید نوکلئیک

تحقیق. اسید نوکلئیک...

آلودگی محیط زیست

آلودگی محیط زیست...

تحقیق در مورد تنظیم گرما و سرما در ساختمان

تحقیق در مورد تنظیم گرما...

آلودگی محیط زیست 2

آلودگی محیط زیست 2...

تحقیق. اسید دی اکسی ریبونوکلئدیک یا DNA

تحقیق. اسید دی اکسی ریبونوکلئدیک...

تحقیق. اسمبلی کامپیوتر

تحقیق. اسمبلی کامپیوتر...

تحقیق در مورد تناسب بین حق و تکلیف 20 ص

تحقیق در مورد تناسب...

آلودگی صوتی2

آلودگی صوتی2...

تحقیق. اسماعیلیه

تحقیق. اسماعیلیه...

آلودگی صوتی

آلودگی صوتی...

تحقیق در مورد تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز 150 ص

تحقیق در مورد تعمیرات...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره انفارکتوس میوکارد

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

تحقیق. اسلام

تحقیق. اسلام...

آلودگی صوتی ، غول آرام 24ص

آلودگی صوتی ، غول آرام 24ص...

تحقیق در مورد تناسب اندام در 8 هفته

تحقیق در مورد...

تحقیق. اسلام 15 ص

تحقیق. اسلام 15 ص...

آلودگی صوتی 6ص

آلودگی صوتی ...

تحقیق در مورد تعداد افراد مراجعه کننده به کافی نت

تحقیق در مورد تعداد افراد...

تحقیق. اسکارنی میر

تحقیق. اسکارنی میر...

آلودگی صوتی 2

آلودگی صوتی 2...

تحقیق. اعتیاد

تحقیق. اعتیاد...

تحقیق در مورد تعریف و خلاصه ای از سرمایه گذاری مشترک Joint Venture 15ص

تحقیق در مورد تعریف و...

پاورپوینتی در مورد پیاده سازی مهندسی مجدد و دلایل موفقیت و شکست پروژه ها

پاورپوینتی در مورد پیاده سازی...

آلودگی ترافیک 8ص

آلودگی ترافیک 8ص...

تحقیق درباره: اسطوره ها 25 ص
تحقیق درباره: استفاده از قالب های ماسه ای برای قطعات ریختگی
تحقیق درباره: ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص
تحقیق درباره: ادیان قدیم در عربستان 38 ص
تحقیق درباره: احتراق
تحقیق درباره: ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص
مقاله درمورد. آموزش و پرورش و مشارکت
تحقیق آموزش DS
تحقیق درباره: ادیان قدیم در عربستان 38 ص
مقاله درباره امام زین العابدین
تحقیق درباره مقدمه ای بر روان شناسی رابطه خانواده با نوجوان
مقاله درباره: اصول آرماتور گذاری ( پی ، دیوار، ستون )
مقاله درباره انواع فرمان اتومبیل 16ص
تحقیق درباره عنکبوت شناسی
تحقیق درباره عناصر نادر خاکی

کلمات کلیدی :محرم مىzwnj باشد مىzwnj واند حقوق داراى اهلی اسیفاء داشن اهلی مدنى قانون مدنى مىzwnj مدنى مىzwnj گوید حقیق اشخاص حقیقى قانون مدنى مىzwnj باشد داراى اهلی مىzwnj گردد اهلی مدنى حقوق مدنى مىzwnj واند مىzwnj گوید مىzwnj باشند اهلی اسیفاء مىzwnj داراى افراد اشخاص حقیقى اسیفاء اینکه بهzwnj انسان
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

آموزش مهارت زندگی در سلامت روان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 91

مقدمـه

روان شناسان در دهه های اخیر در بررسی اختلالات رفتاری و انحرافات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از اختلالات و آسیب ها در ناتوانی افراد در تحلیل صحیح و مناسب از خود و موقعیت خویش ، عدم احساس کنترل ، و کفایت شخصی جهت رویارویی با موقعیت های دشوار و عدم آمادگی برای حل مشکلات و مسائل زندگی به شیوه مناسب ، ریشه دارد . بنابراین با توجه به تغییرات و پیچیدگی های روز افزون جامعه و گسترش روابط اجتماعی ، آماده سازی افراد به خصوص نسل جوان جهت رویارویی با موقعیت های دشوار امری ضروری به نظر می رسد . در همین راستا روان شناسان با حمایت سازمان های ملی و بین المللی ، جهت پیشگیری از بیماریهای روانی و ناهنجاریهای اجتماعی آموزش مهارت های زندگی را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند . ( طارمیان و همکاران 1378 ، ص 14 )

آنچه امروزه تحت عنوان مهارت های زندگی مشهود است تنها حاصل کار پژوهشگران عصر حاضر نیست بلکه بسیاری از این مهارتها در لابلای تعالیم الهی بخصوص در قرآن و احادیث معصومین بیان شده است . به طوری که تلاش برای برقراری ارتباط مفید و مؤثر با دیگران ، خودشناسی و توجه به ارزشها که از فصول اساسی درس مهارتهای زندگی است به کرات در قرآن ، نهج البلاغه ، و صحیفه سجادیه و احادیث منقول از سایر معصومین مورد تأکید قرار گرفته است . ( همان منبع ص 45 )

هدف اصلی سازمان بهداشت جهانی از ایجاد طرح مهارت های زندگی در زمینه بهداشت روانی این است که جوامع مختلف در سطوح جهان نسبت به گسترش ، به کارگیری و ارزیابی برنامه آموزش مهارتهای زندگی را متمرکز بر رشد توانائی های روانی مانند حل مسئله ، مقابله با هیجانات ، خود آگاهی ، سازگاری اجتماعی و کنترل استرس بین کودکان و نوجوانان است اقدام نمایند . ( ناستاسیا 1998 مقاله )

با توجه به نقش مهم مدارس در تأمین بهداشت روانی دانش آموزان ، برنامه آموزش مهارتهای زندگی روش مؤثری در جهت رشد شخصیت سالم دانش آموزان و تأمین و حفظ بهداشت روانی دانش آموزان تلقی می شود . به این ترتیب مدارس به جای این که تنها بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان تمرکز نمایند باید بر تأمین و حفظ روان آنان نیز تأکید نمایند و اقدامات لازم را به منظور تحقق هدف مذکور انجام دهند چرا که اگر هدف فوق تحقق یابد بسیاری از مشکلات تحصیلی و آموزشگاهی نیز خود به خود کاهش می یابند . ( همان منبع )

بیـان مسئله و سـؤالات پـژوهش

رشد انسان در زمینه های روانی ، اجتماعی ، جسمانی ، جنسی ، شغلی ، شناختی ، الگو ( خود ) اخلاقی و عاطفی صورت می گیرد هر یک از زمینه ها نیازمند مهارت و توانایی می باشد . در واقع می توان گفت که تکامل مراحل رشدی وابسته به مهارتهای زندگی است . زمانی که افراد مهارت های زندگی اساسی را کسب نمایند در عملکرد بهینه خود پیشرفت می کنند . آموزش مهارتهای زندگی نقش اساسی را در بهداشت روانی ایفا می کند و البته زمانی که در یک مقطع رشدی مناسب ارائه شود نقش برجسته تری خواهد داشت . به طور تعیین می توان گفت که بسیاری از نوروزها و سایکوزها ناشی از نقص در رشد مهارت های زندگی اساسی است . در واقع آموزش مهارت های زندگی نقش درمانی دارد . ( گتیتر ، گازدا و داردن ، 1996 مقاله )

همان گونه که بروکز ( 1984 ) اشاره کرده است رویکرد مهارت های زندگی یک چهارچوب سازمان یافته ای را برای مراکز مشاوره و بهداشت روانی فراهم می کند و یک عنصر آموزشی یکسوی و مهم برای مدارس ابتدایی و دبیرستان می باشد .

حال با در نظر گرفتن هدف کلی این پژوهش سئوالاتی در همین راستا مطرح می شوند :









سایر محصولات :
آموزش مهارت زندگی در سلامت روان

آموزش مهارت زندگی در سلامت...

تحقیق در مورد هندبال 43 ص

تحقیق در مورد هندبال 43 ص...

آموزش حسابان

آموزش حسابان...

تحقیق در مورد هند

تحقیق در مورد...

آموزش پرورش و تولید میگو 19 ص

آموزش پرورش و...

تحقیق در مورد هنجاریابی آزمون وودورث برای بررسی اختلالات هیجانی در نوجوانان 12 تا 17 سال تهران

تحقیق در مورد...

آمریکا به دنبال «تاکتیک بازگشتی» جنگ روانی علیه ایران

آمریکا به دنبال...

تحقیق در مورد هنجارها و ناهنجار های موجود در جامعه و نقش آن برزندگی جوانان 50 ص

تحقیق در مورد هنجارها و ناهنجار...

آمار اداره ثبت احوال

آمار اداره ثبت احوال...

تحقیق در مورد همه‌گیرشناسی، سبب‌شناسی و مداخلات پیشگیرانه در اختلالات روانی 17 ص

تحقیق در مورد همه‌گیرشناسی، سبب‌شناسی و مداخلات...

آماده کردن ترکیب آمیلوز

آماده کردن ترکیب آمیلوز...

تحقیق در مورد همدوسی نور 21 ص

تحقیق در مورد همدوسی نور 21 ص...

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص

آماده کردن ترکیب آمیلوز 9ص...

تحقیق در مورد هماهنگی و ارتباط

تحقیق در مورد...

آلودگی هوا13 ص

آلودگی هوا13 ص...

تحقیق در مورد هلند

تحقیق در مورد هلند...

آلودگی هوا

آلودگی هوا...

دانلود پاورپوینت درمورد هوش مصنوعی

دانلود پاورپوینت درمورد هوش مصنوعی...

آلودگی هوا 2

آلودگی هوا 2...

تحقیق در مورد هشت روش موثر در بازسازی حافظه

تحقیق در مورد هشت روش موثر...

آلودگی مواد نفتی در خلیج فارس

آلودگی مواد نفتی در...

تحقیق در مورد هزینه یابی کیفیت در پروژه ها 17 ص

تحقیق در مورد هزینه...

آلودگی محیط زیست

آلودگی محیط زیست...

تحقیق در مورد هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC

تحقیق در مورد هزینه یابی برمبنای فعالیت...

آلودگی محیط زیست 2

آلودگی محیط زیست...

تحقیق در مورد هزینه یابی کیفیت در پروژه ها 23 ص

تحقیق در مورد هزینه یابی کیفیت...

آلودگی صوتی2

آلودگی صوتی2...

تحقیق در مورد هزینه های برق

تحقیق در مورد هزینه...

آلودگی صوتی

آلودگی صوتی...

تحقیق در مورد هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مبانی آن

تحقیق در مورد هزینه یابی بر...

آلودگی صوتی ، غول آرام 24ص

آلودگی صوتی ، غول...

تحقیق در مورد هدف از نقشه کشی 166 ص

تحقیق در مورد هدف...

آلودگی صوتی 6ص

آلودگی صوتی ...

تحقیق در مورد هدف و مقصود واقعی ما از دیدن فیلم چیست مخاطبان فیلم 21 ص

تحقیق در مورد هدف و مقصود واقعی...

آلودگی صوتی 2

آلودگی صوتی 2...

دانلود پاورپوینت درمورد ترومای سر و صورت

دانلود پاورپوینت درمورد...

تحقیق در مورد هخامنشیان

تحقیق در مورد هخامنشیان...

آلودگی ترافیک 8ص

آلودگی ترافیک 8ص...

تحقیق در مورد های الگوریتمهای کنترل همروندی توزیعی که بر پایه مکانیزم قفل دو مرحله ای2 Phase Locking ایجاد شده اند 17 ص

تحقیق در مورد...

آلودگی آب آلودگی هوا

آلودگی آب ...

آلودگی صوتی ره

آلودگی صوتی ره...

تحقیق در مورد هالوژنها

تحقیق در مورد هالوژنها...

آلودگی آب 15ص

آلودگی آب 15ص...

تحقیق جامع و کامل در مورد هاریسون قلب و عروق 60 ص

تحقیق جامع و...

آفات گیاهان زینتی

آفات گیاهان زینتی...

تحقیق در مورد هارمونیک ها در سیستم قدرت

تحقیق در مورد هارمونیک ها در...

آفات گیاهان زینت2

آفات گیاهان زینت2...

دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست pdf

دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست pdf...

تحقیق در مورد هاب و نحوه عملکرد آن

تحقیق در مورد هاب و...

آفات گیاهان زینت1

آفات گیاهان زینت1...

کلیات چرچ دنده ها
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
هیتلر
چک 10ص
هیروشیما
یون
مطالعه ی موفق با تمرکز 80 تا 120 ص
تاریخچه و دائره المعارف جنگ 8 ساله

کلمات کلیدی :موزش مهارتهای ندگی های ندگی ساسی رنامه موزش مهارتهای موزش مهارت ندگی مهارت های های ندگی مهارتهای ندگی هداشت وانی موزش مهارت انش موزان مهارت هداشت مهارتهای مدارس جتماعی سیاری موزان
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود کارپوشه کارورزی 2، دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارپوشه کارورزی 2، دبیری الهیات و معارف اسلامی

دبیرستان دخترانه

فرمت فایل: پی دی اف

تعداد صفحات:35

این فایل پی دی اف می باشد.









سایر محصولات :
دانلود کارپوشه کارورزی 2، دبیری الهیات و معارف اسلامی

دانلود کارپوشه کارورزی 2، دبیری...

پاورپوینت نوآوری در ساخت بتن 22 اسلاید

پاورپوینت نوآوری در ساخت...

پاورپوینت نوشیدنی های غیر الکلی 20 اسلاید

پاورپوینت نوشیدنی های...

پاورپوینت نماتد مرکبات 13 اسلاید

پاورپوینت نماتد مرکبات 13 اسلاید...

تحقیق در مورد نکاتی چند درباره ی تغذیه کودکان

تحقیق در مورد نکاتی چند...

پاورپوینت نظریه آدلر

پاورپوینت نظریه آدلر...

پاورپوینت نتPM

پاورپوینت نتPM...

دانلود پاورپوینت کارآفرینی رشته کامپیوتر، گاوداری ..

دانلود پاورپوینت کارآفرینی رشته...

تحقیق در مورد نواقص بازار سرمایه آقای محمدرضایی

تحقیق در مورد نواقص بازار...

پاورپوینت نظارت بر بودجه

پاورپوینت نظارت بر بودجه...

پاورپوینت نرمال سازی

پاورپوینت نرمال سازی...

تحقیق در مورد نهضت و قیام مردم دیندار و شریف ایران بر ضد رژیم پهلوى 64 ص

تحقیق در مورد نهضت و قیام...

پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل

پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل...

پاورپوینت نحوه تنظیم موافقتنامه استانی

پاورپوینت نحوه تنظیم...

پاورپوینت نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی

پاورپوینت نحوه صحیح ارسال نمونه های پاتولوژی...

دانلود کارآفرینی نوشابه غیر گازدار ..

دانلود کارآفرینی ...

پاورپوینت نانولوله های کربنی؛ از سنتزتا کاربرد

پاورپوینت نانولوله های کربنی؛ از...

تحقیق در مورد نمایشگاه دستاوردها و تواندمندیهای زنان استان سیستان و بلوچستان

تحقیق در مورد...

پاورپوینت نقش کامپیوتر در خودرو 21 اسلاید

پاورپوینت نقش کامپیوتر در...

پاورپوینت ناهنجاری‌های بدنی در دانش‌آموزان

پاورپوینت ناهنجاری‌های بدنی در دانش‌آموزان...

پاورپوینت نانومکاترونیک

پاورپوینت نانومکاترونیک...

تحقیق در مورد نمایشنامه سادیسم روز 40 ص

تحقیق در مورد نمایشنامه...

دانلود گزارش کارآموزی، پتروشیمی رازی ..

دانلود گزارش کارآموزی، پتروشیمی رازی...

پاورپوینت مینی بسکتبال و مینی والیبال

پاورپوینت مینی بسکتبال و مینی...

پاورپوینت میکروکنترلرهای AVR

پاورپوینت میکروکنترلرهای AVR...

پاورپوینت مکانیک سیالات 26 اسلاید

پاورپوینت مکانیک سیالات 26 اسلاید...

پاورپوینت میزان یا شاخص های بهداشتی

پاورپوینت میزان یا شاخص های...

تحقیق در مورد نقش همسران در تحکیم نظام خانواده

تحقیق در مورد نقش همسران در...

پاورپوینت نادر خلیلی مبتکر خانه های سرامیکی 36 اسلاید

پاورپوینت نادر خلیلی مبتکر خانه...

پاورپوینت نرم افزار front page 13 اسلاید

پاورپوینت نرم افزار front page 13...

دانلود گزارش کارآموزی پتروشیمی شهید تنگویان، شرح فرآیند کارخانه PTA_1 ..

دانلود گزارش کارآموزی پتروشیمی شهید تنگویان، شرح...

پاورپوینت نانوتکنولوژی8

پاورپوینت نانوتکنولوژی8...

تحقیق در مورد نقش مذهب در سلامت روان 5ص

تحقیق در مورد نقش مذهب...

پاورپوینت موتورهای جت 27 اسلاید

پاورپوینت موتورهای جت 27 اسلاید...

پاورپوینت نانو سیالاتn1

پاورپوینت نانو سیالاتn1...

تحقیق در مورد نقش فناوری نانو در صنایع غذایی 31ص

تحقیق در مورد نقش فناوری...

پاورپوینت موزه فرش

پاورپوینت موزه فرش...

دانلود کارآموزی، پالایشگاه شیرین سازی گاز، شرکت نفت و گاز کارون GTP ..

دانلود کارآموزی، پالایشگاه شیرین سازی گاز،...

پاورپوینت موس 22 اسلاید

پاورپوینت موس 22 اسلاید...

تحقیق در مورد نقش مدیر در پرورش خلاقیت

تحقیق در مورد...

پاورپوینت میکروبیولوژی مواد غذایی

پاورپوینت میکروبیولوژی مواد غذایی...

پاورپوینت مهندسی اینترنت

پاورپوینت مهندسی اینترنت...

پاورپوینت منگنز و کروم 18 اسلاید

پاورپوینت منگنز و کروم 18 اسلاید...

پاورپوینت میگرن و انواع سردردها

پاورپوینت میگرن و انواع سردردها...

پاورپوینت میکروارگانیسم ها

پاورپوینت میکروارگانیسم ها...

تحقیق در مورد نقش زن از دیدگاه امام

تحقیق در مورد نقش زن...

پاورپوینت منابع فقه 2

پاورپوینت منابع فقه...

پاورپوینت من بنه هستم 42 اسلاید

پاورپوینت من بنه هستم 42...

پاورپوینت میکرو پروسسور PLCو 33 اسلاید

پاورپوینت میکرو پروسسور...

تحقیق در مورد نقش خلاقیت و نوآوری در پیشرفت دانش آموزان 10 ص

تحقیق در مورد نقش خلاقیت و...

گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
دانلود تحلیل محتوای علوم چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل ..
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
اقدام پژوهی درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی
اقدام پژوهی در مورد افزایش سطح یادگیری دانش آموزان
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
پاورپوینت گامی به سوی خلاصه سازی چکیده ای
پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی
پاورپوینت گاز کروماتوگرافی
پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی
پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری
پاورپوینت در مورد کیفیت آب
پاورپوینت کنترل مایع
پاورپوینت کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس
پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل موجودی (1)

کلمات کلیدی :انلو کارپوشه کارورزی بیری الهیات کارپوشه کارورزی معارف اسلامی انلو کارپوشه معارف الهیات کارورزی کارپوشه
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق در مورد متعلقات قران

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 3 صفحه


قسمتی از متن .doc :

متعلقات ایمان

در قرآن موارد ذیل به عنوان متعلقات ایمان شمارش شده است: 1- 4- غیب(70)، خداوند متعال(71)، معاد(72)، رسالت(73)، همه پیامبران(74) همه کتاب‏هاى آسمانى(75)، امامت(76) ملایک(77)(78) 5- فواید ایمان از دیدگاه قرآن عبارتند از: رستگارى(79)، پشتوانه اخلاق(80)، استوارى و تعادل روحى (مائده 69، فتح 4، یونس 62- 63)، برکات دنیوى (اعراف 96)، عمل صالح (بقره 277، مائده 9 و نیز نکا: علامه طباطبایى. فرازهایى از اسلام، ص 238) 6- ایمان از دیدگاه قرآن قابل افزایش و کاهش است. زیرا از آنجا که معرفت مى‏تواند از اجمال به تفصل در آید و فهم ما به آموزه‏ها عمیق‏تر گردد و همچنین تسلیم قلبى قابل شدت و ضعف بوده و نسبت به افراد متفاوت، گوناگون است، ایمان قابل افزایش و کاهش است. (آل عمران 173، انفال 2، نساء 136، توبه 124، انفال 2 و. نیز نکا: المیزان، ج 18، صص 259- 262) 7- در قرآن کریم به مقامات مختلفى اشاره شده که مؤمن در دست یافتن بدآنهاآزاد است. از این مقامات مى‏توان به درجات مؤمنان یاد کرد. بررسى تفصیلى این مقامات و چگونگى تحصیل آنها در این کتاب نمى‏گنجد از این رو به اشاره‏اى اجمالى به بعضى از عناوین مقامات مؤمنان از دیدگاه قرآن بسنده مى‏کنیم: 1- 7- مقام تسلیم: یعنى واگذارى تمام ساحت‏هاى وجودى خود به اختیار و در اختیار خداوند. همان مقامى که حضرت ابراهیم آن را از خداوند طلب کرد (بقره 128) این تسلیم علاوه بر اطاعت عملى از اوامر الهى و اجتناب از محرمات باید در عواطف و اندیشه‏هاى آدمى نیز نمودار شود. (در این باب نکا: تفسیر موضوعى قرآن کریم، حضرت آیةالله جوادى آملى، اسراء، قم، چاپ اوّل، 1377، ج 1، صص 383- 384) جز از آن خلاق گوش و چشم و سر نشنوم از جان خود هم خیر و شر گوش من از غیر گفت او کراست او مرا از جان شیرین جان‏تر است‏ جان از او آمد نیآمد او ز جان صد هزاران جان دهد او رایگان‏ جان که باشد کش گزینم بر کریم کیک چه بود که بسوزم زو گلیم‏ من ندانم خیر الا خیر او صم و بکم و عمى من از غیر او گوش من کر است از زارى کنان که منم در کف او همچون سنان‏ (81) 2- 7- مقام ابرار (مطففین 18- 22) به نظر مرحوم طباطبایى این مقام از والاترین مقامات ایمانى است، (المیزان، ج 1، ص 430). راه رسیدن به این مقام از دیدگاه قرآن گذشتن از آنچیزى است که به آن نیازمندیم و بخشیدن آن به دیگران (آل عمران 92) این مقام تنها مختص به بندگان خالص و خوب خداوند است (دهر 5- 6) 3- 7- مقام تقوى: قرآن با سخنهاى گوناگون و تعابیر تأمل برانگیز این مقام را مقامى ویژه و متقیان را ولى و دوست خود تلقى نموده است (جاثیه 19، انفال 34، بقره 21، حج 37 و.) بر اساس دیدگاه برخى از مفسران هر چند تقوا خود مراتبى دارد ولى مهم آن است که آدمى در تقوا سه رکن را رعایت کند: اوّل: از خدا بترسد و این خوف، خوف ساده باشد و بر اساس ترس از خدا از گناه کناره‏گیرى کند. دوّم: کناره‏گیرى از گناه بدین معنا که اگر گناه در وسط باشد، انسان خود را به حاشیه بکشد تا به آن آلوده نشود. سوّم: چه در آن ترس و چه در این حاشیه رفتن، مقصود و منظور، نزدیک شدن به خدا باشد. (در باب این مقام در قرآن نگاه کنید: تفسیر موضوعى قرآن، ج 11، صص 205- 219) متقى آن است کاو بیزار شد از ره فرعون و موسى وار شد قوم موسى شو بخور این آب را صلح کن با مه ببین مهتاب را (82) 4- 7- مقام اخلاص: به تعبیر لطیف محقق طوسى «پارسىِ اخلاص، ویژه کردن باشد» (اوصاف الاشراف، ص 65) یعنى انسان قلبش را مخصوص حق کند تا احدى جز مقلب القلوب در حرم دل او راه نیابد. از نظر قرآن کریم اخلاص جوهره اصلى آدم است که بسیارى از اوقات در زیر حجاب هوا و هوس پنهان و پوشیده مى‏ماند (لقمان 32) از نظرگاه آیات قرآن تنها فرمان و درخواست خداوند از آدمى همین اخلاص است که اگر حاصل آید همه آنچه را که لازم است با خود دارد. (بیّنه 5) کسى که امید لقاى حق دارد و مشتاق جمال و جلال الهى است، باید مؤمن باشد و عمل صالح انجام دهد و در کار خود چه در بخش اعتقاد و چه در بخش عمل شرک نورزد (کهف 110)، (در باب اخلاص نکا: تفسیر موضوعى قرآن کریم، ج 11، صص 253- 258) هر چه کارى از براى او بکار چون اسیر دوستى‏اى دوستدار گرد نفس دزد و کار او مپیچ هر چه آن نه کار حق هیچ است هیچ‏ پیش از آنکه روز دین پیدا شود نزد مالک دزد شب رسوا شود.

بسیارى از متعلقات ایمان در قرآن چنان است که اگر از وحى و ایمان کمک نگیریم، ممکن است راهى به آنها نداشته باشیم، بعضى از موضوعات ایمان عبارتند از: خداوند، ملائکه، کتب آسمانى، پیامبران، غیب و روز قیامت; در این موضوعات، باید از معرفت تنها نا امید و سوار بر مرکب ایمان شد و پیش رفت و البته خواستن و کسب چنین ایمانى، همانند همه رفتارهاى دیگر انسانى، رفتارى است اختیارى و شرایط و موانع در آن مؤثر است. خداوند مى‏فرماید: «اگر خدا مى‏خواست همه افراد ایمان مى‏آوردند» و گاهى سرزنش مى‏کند که چرا ایمان نیاوردید و گاهى امر به ایمان آوردن مى‏کند، این آیات به خوبى نشان مى‏دهد که ایمان، حالتى است اکتسابى و اختیارى و تدریجى; فرد مى‏تواند مؤمن باشد یا نباشد و یا درجاتى از ایمان را داشته باشد. در واقع، انسانها همه در یک طیف وسیعى قرار دارند که یک سر آن کفر محض است و سر دیگر آن، ایمان محض; و بین این دو نیز مراتب و درجات فراوان هست ایمان با بعضى از امور نیز قابل ازدیاد است و هرکسى به هر نسبت که از ایمان بر خوردار باشد، از آثار آنهم سود خواهد جست. آنها که به خدا ایمان آورده‏اند ترسى بر آنها نیست و غمگین نمى‏شوند، داراى اجر هستند، داخل بهشت مى‏شوند، مورد غفران خداوند هستند، پیروزند، با صالحین خواهند بود، خداوند ولى آنها است، گناهانشان بخشیده خواهد شد، خداوند سلطه کافران را بر آنها قرار نداده است، «در تنهایى از تقوى و در تنگدستى از صدقه دادن غافل نیستند; به هنگام مصیبت صبور و به هنگام خشم، داراى حلم هستند، از راستگویى دست نمى‏کشند، حتى زمانى که خوف ضرر بر ایشان باشد»، «شادیشان در چهره نمایان و خشمشان در قلب پنهان است.









سایر محصولات :
دانلود تحقیق در مورد متعلقات قران

دانلود تحقیق در مورد متعلقات قران ...

دانلود تحلیل محتوای ویلیام رومی، پنجم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای ویلیام رومی،...

دانلود تحقیق در مورد متابولیسم آفت کش ها در گیاهان بلندتر 16 ص ..

دانلود تحقیق در...

پاورپوینت در مورد اصول بیوسکیوریتی خوراک طیور

پاورپوینت در مورد...

دانلود فایل درس پژوهی قرآن پنجم ابتدایی آموزش و یادگیری صحیح آیات .

دانلود فایل درس پژوهی قرآن...

تحقیق در مورد تفکیک اخلاق اسلامی

تحقیق در مورد تفکیک اخلاق اسلامی...

دانلود تحقیق در مورد مبدل های قدرتی و مبدل های قدرتی خودکار 40 ص ..

دانلود تحقیق در مورد مبدل های...

پاورپوینت در مورد ارکرد یا رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامـی در رابطه با نماز

پاورپوینت در مورد ارکرد یا رسالت...

تحقیق در مورد تقوا 9 ص

تحقیق در مورد تقوا...

دانلود کارورزی 3 پایه پنجم

دانلود کارورزی 3 پایه...

دانلود تحقیق در مورد مبدا و معاد ..

دانلود تحقیق در مورد مبدا و...

تحقیق در مورد تفسیر و تفاسیر امام فخر رازی و بیضاوی

تحقیق در مورد تفسیر و تفاسیر امام...

تحقیق در مورد تفسیر سوره یونس

تحقیق در مورد تفسیر سوره یونس...

دانلود فایل اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش آموز در کلاس .

دانلود فایل اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه...

دانلود تحقیق در مورد مبانی طراحی سیستم‌ها 29 ص ..

دانلود تحقیق در مورد مبانی طراحی...

تحقیق در مورد تفسیر سوره کوثر

تحقیق در مورد تفسیر سوره...

تحقیق در مورد تفسیر سوره همزه

تحقیق در مورد تفسیر...

دانلود تحقیق در مورد مبارزه با شوری در زمینهای خشک و دیمی 18 ص ..

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود گزارش کارورزی3کنش پژوهی رشته های فنی و مهندسی

دانلود گزارش کارورزی3کنش پژوهی رشته...

پاورپوینت در مورد ارزیابی 360 درجه

پاورپوینت در مورد ارزیابی...

تحقیق در مورد تفسیر سوره روم

تحقیق در مورد تفسیر سوره روم...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره .

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم...

دانلود تحقیق در مورد مبارزه با شوری در زمینهای خشک و دیمی 18 ص ..

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تفسیر سوره مائده آیه 1 9ص

تحقیق در مورد تفسیر سوره مائده آیه...

پاورپوینت در مورد استقرار برنامه های کاربردی مبتنی بر مولفه در محیط های توزیع شده

پاورپوینت در مورد استقرار...

تحقیق در مورد تفسیر سوره تحریم

تحقیق در مورد تفسیر سوره تحریم...

دانلود تحقیق در مورد مبارزه با حشرات 18 ص ..

دانلود تحقیق در مورد مبارزه...

دانلود علاقه مند کردن دانش آموزان استثنایی راهنمایی به درس حرفه ‌فرعی

دانلود علاقه مند...

تحقیق در مورد تفاوت عجب و غرور

تحقیق در مورد تفاوت عجب و...

تحقیق در مورد بلوغ

تحقیق در مورد...

دانلود فایل درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پویا .

دانلود فایل درس پژوهی علوم تجربی...

پاورپوینت در مورد SBARروش

پاورپوینت در مورد SBARروش...

تحقیق در مورد تفاوت بین invalid up valid up

تحقیق در مورد تفاوت بین...

تحقیق در مورد بلایای طبیعی و دین

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد ماهی ..

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد بسیج مدرسه عشق است

تحقیق در مورد بسیج...

تحقیق در مورد تغذیه کاربردی5ص

تحقیق در مورد تغذیه کاربردی5ص...

تحقیق در مورد بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش 4ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد ماه رجب ، جویباری از بهشت ..

دانلود تحقیق در...

تحقیق در مورد تغذیه گیاهی

تحقیق در مورد تغذیه گیاهی...

پاورپوینت در مورد آشنایی با آیین‌نامه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

پاورپوینت در مورد آشنایی با...

تحقیق در مورد برهان فطرت

تحقیق در مورد برهان فطرت...

دانلود کمک به دانش آموز در برنامه ریزی درسی

دانلود کمک به دانش آموز...

تحقیق آمار و مدل سازی پروژه تاثیر رایانه بر تحصیل دانش آموزان

تحقیق آمار و مدل سازی...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم دبستان محیط دایره .

دانلود فایل درس پژوهی...

تحقیق در مورد تغذیه گوساله های نوزاد

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد برنامه های واکسیناسیون گاوهای شیری و گوشتی

تحقیق در مورد برنامه های واکسیناسیون گاوهای...

دانلود تحقیق در مورد ماهیت بیعت های پیامبر ..

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد تعمیرات نگهداری

تحقیق در مورد تعمیرات نگهداری...

پاورپوینت در مورد آموزش و تعاون

پاورپوینت در مورد آموزش...

اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
اقدام پژوهی پایه اول، علاقه مندی دانش آموزان به درس قرآن
دانلود طرح احداث نهالستان
اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی در مورد ترس و اضطراب
دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
دانلود طرح احداث نهالستان
دانلود گزارشکار آزمایشگاه عملیات واحد استخراج مایع جامد
پاورپوینت طیف سنجی جرمی
پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت
پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران
پاورپوینت طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی
پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی
پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیانPLS
پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک
پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در شبکه های پزشکی اورژانس
طراحی سیستم های آبیاری قطره ای
پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد

کلمات کلیدی :تفسیر موضوعى قرآن موضوعى قرآن کریم نکا تفسیر موضوعى مور متعلقات قران این مقام یگاه قرآن قرآن کریم تفسیر موضوعى موضوعى قرآن مىrlm توان متعلقات قران ایمان مىrlm اخلاص متعلقات مقامات laquo ایمان تسلیم
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق در مورد اخته کردن گوساله نر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 4 صفحه


قسمتی از متن .doc :

پیشگفتار

این یک حقیقت مسلم است که دور نگه داشتن گوساله های جوان برای یک شروع خوب دارای مزایایی بعدی می باشد ، این حالت فراهم آوردن هر موقعیتی برای گوساله در هشت هفته اول زندگیش بوسیله سازگاری با رویه های مدیریت صوتی و ارائه جای اسکان مناسب است . در هر حال تلاش برای یافتن آب دزدک با بطری د رخیلی از واحدها عادت شده است ،‌هنگامی که اجرای معیارهای پیشگیرانه باید دستور روز باشد . امهال گلو و مسائل تنفسی از متداول ترین موارد مسأله سلامتی در طول چند ماه اولیه زندگی گوساله می باشند . برای مثال تا اندازه 20 ٪ همه گوساله ها با پاک کردن در چند روز اولیه زندگی شان تحت تأثیر قرار می گیرند و برآورد می شود که مشکل هزینه ای به اندازه 30 پوند در هر 100 دام گاو و بیش از 70 میلیون پوند برای صنعت .

اینها ترتیب کمبودهایی هستند که شما نمی توانید از عهده آنها برآیید و نه تنها آنها کنترل شیر و مزایای ماهانه را خراب می کنند بلکه نیز از حیث اعتقادی کاربردهای رفاهی غیر قابل محاسبه ای وجود دارد .اطلاعات این کتابچه که شرکت مشاوره ای تحقیقاتی لبنیات و سرویس ملی اطلاعاتی بیماری حیوانات با حمایت مالی MDC‌ گرد آوری شده است ، برای کمک به شما و دامدار شما طراحی شده است . تا به مهارتهای تکنیکهایی که این نقایص 1 کاهش دهند سرعت ببخشند. این همچنین به شما آخرین اطلاعات قانون رفاه اتحادیه اروپا را که در ژانویه سال 1998 معرفی شده است .

دامدار – کلید موفقیت

پرورش گاو مهمترین وظیفه واحد لبنیات است و کلید موفقیت آن در دست دامدار شماست . پرورش گاو به عنوان کار ثانویه و یکی از کارهای که می تواند بنی و گردن مناسب شود زمانی که د رحقیقت به میزان مهارت و فداکاری نیاز دارد تلقی شود لذا اطمینان پیدا کنید که شخصی که گوساله ها را می پروراند این اهمیت را در مورد بقیه درک می کند . بطورایدآل همان شخص باید مسئول واحد گوساله بطور روزانه یا شبانه باشد . اغلب پس از آخر هفته یا تعطیلات است که پای گروه کارکنان امدادی به مسائل اتفاق افتاده کشیده می شود لذا آموزش افراد از قبل با دامدار گوساله تان بطور منظم ضروری است .

قبل از توجه به جزئیات موارد عادی مدیریت گوساله اجازه دهید نگاهی به مدیریت گائهای بی شیر در حاملگی در هنگامی که بر روی مادر گوساله و مقاومت آن در برابر بیماری دارند بیندازیم مدیریت گاوهای بی شیر

یک گاو شیر ده لازم است بمدت 6 تا 8 هفته قبل از اینکه برنامه ریزی شود که گوساله بزاید برای اطمینان از اینکه پستان **** تولد برای گوساله تازه تولد شده آغوز تولید نماید خشک شود اندام گاو بای مناسب باشد به چاق و در شرایط بین نمره 2.5 تا 3 حفظ شود . در گاوهای گوساله دار که ببیش از حد تغذیه می شوند هنگام گوساله زاییدن بیش از اندازه چاق می شوند ، در دوران شیردهی اولیه کمتر می خورند و اندوخته بدنی بیشتری ر بحرکت در می آورند و خیلی مستعد ابتلا به بیماریهای متابولیکی مانند کتوز و تب شیری هستند . بنابراین د رگاوهای گوساله دار که در علفزار نگهداری می شوند باید خیلی کم خذیره شود در حالیکه آنهایی که در خانه نگهداری می شوند باید به میزان محدود غذا داده شود یا محتوای انرژی با وارد کردن کاه به برنامه غذایی رقیق شود . ( شکل 1 را ببینید . )

برای اطلاعات بیشتر در تحقیق MDC در کتابچه تمرین شماره 25 مدیریت گاوهای بی شیر و پرهیز از مشکلات زاییدن گوساله را ببینید .

تصویر 1 – انرژی نمونه ME ‌ و نیازهای پروتئینی MP از یک کار 600 کیلو گرمی در طول اواخر دوران شیردهی ، دوره خشک شدن و شیردهی اولیه .

گوساله ماده باید در منطقه ای که برای زاییدن گوساله مشخص شده است حداقل از دو هفته قبل امکان داده شود و این کار به آنها زمان کافی برای کسب ایمنی خاص در برابر باکتری موجود را می دهد که می تواند سپس به گوساله های دیگر در آغوز انتقال یابد . همینطور هر خریدی برای گاوها مادامی که قبل از گوساله زاییدن ممکن است باید بر اساس واحد باشد .

منطقه زاییدن گوساله : لازم است استاندارد خیلی بالای بهداشت برای گاو بهنگام زاییدن گوساله بمنظور کاهش میزان عفونت که در معرض آن قرار دارند فراهم شود .

سعی کنید اطمینان پیدا کنید که منطقه زاییدن گوساله کاملاً تمیز شده و بین هر تولد دست نخورده و بایر مانده باشد . بطور ایدال

Macrophages :

نوعی سلول خونی سفید است و در شش یافت می شود که از بدن در برابر عفونت محافظت کرده و بافت شش را نگهداری می کند . عموماً استرس تأثیر سیستم ایمنی را کاهش می دهد .

درمان – این کار لازم است مطابف با توصیه دامپزشک شما شروع شود به محض اینکه شما علامت بیماری را شامل راه افتادن بینی ، سرفه ، تنفس سریع و چرک چشم تشخیص دادید .

جلوگیری

جای اسکان باید کاملاً خشک . دارای تهویه باشد و تهویه جریان هوای آزاد کافی در درست بالای سطح گوساله مهم است . واکسن ها ، در دسترس هستند ولی فقط در صورتی مؤثرند که در برابر ارگانیسم خاصی که موجب بروز مشکل شده است فعال باشند . هر محدوده و شدت ذات الریه در گوساله ها بستگی به مقاومت کسب شده ار آغوز یا سیستم ایمنی توسعه یافته در آنها دارد .

چند نکته اختصاصی

بازبینی

همه گوساله ها ی در خانه باید حداقل دومرتیه در روز بازبینی شده و آنهایی که بیرون از خانه نگهداری می شوند ، در سیستم های جامع حداقل روزی یکبار بازبینی شوند . هر گوساله ای که مریض یا مجروح بنظر می رسد ، باید بی درنگ مورد مداوا قرا ر گیرد . اگر گوساله پاسخی نداد ، سپس در جستجوی توصیه دامپزشک در اسرع وقت باشید .

حفظ رکورد

قوانین اتحادیه اروپا نیازمند این است که همه گوساله ها در 36 ساعت پس از تولد برچسب زده شوند و مدرک شناسایی گله را داشته باشند .

اخته کردن گوساله نر

شما انتخاب ها ی زیر را دارید :

حلقه هایی را که باید در هفت روز تولد بکار روند بمالید .

اخته کننده بدردیزو که باید قبل از سن 2 ماهگی مورد استفاده قرار گیرد .

از چاقوباید بدون داروی بیهوشی و زیر سن 2 ماهگی استفاده شود و یا توسط یک دامپزشک با استفاده از داروی بیهوشی در طی دو ماه .

قانوناً شخصی که عمل 1 انجام می دهد بای بیش از 17 سال سن داشته باشد .

برداشتن نوک پستان

برداشتن نوک پستان باید توسط یک دامپرور با تجربه با استفاده از داروی بیهوشی داخلی قبل از سن 2 ماهگی انجام شود. نوک پستان های زیادی باید بلا فاصله پس از تولد برداشته شوند .









سایر محصولات :
دانلود تحقیق در مورد اخته کردن گوساله نر

دانلود تحقیق در مورد اخته کردن گوساله...

تحقیق در مورد طرز کار موتور موشک های فضایی

تحقیق در مورد طرز کار موتور موشک...

پاورپوینت نجات دادن یک نفر

پاورپوینت نجات دادن یک نفر...

تحقیق در مورد نظریه های کنترل مدیریت و مدل برتری EFGM 32 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

دانلود تحقیق در مورد احداث...

تحقیق در مورد طرح امنیت اجتماعی

تحقیق در مورد طرح امنیت...

تحقیق در مورد نظریه فطرت در قرآن

تحقیق در مورد نظریه...

دانلود تحقیق در مورد احادیث

دانلود تحقیق در مورد احادیث...

پاورپوینت نتPM

پاورپوینت نتPM...

تحقیق در مورد طراحی و ساخت وب

تحقیق در مورد طراحی و ساخت وب...

دانلود تحقیق در مورد احادیث شجاعت

دانلود تحقیق در مورد احادیث...

تحقیق در مورد نشانگرهای سازمانی

تحقیق در مورد نشانگرهای سازمانی...

تحقیق در مورد طراحی سیستم شبکة خدمات پایگاههای اطلاعات 17 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد احادیث خمس و زکات

دانلود تحقیق در...

تحقیق در مورد نحوه محاسبه دیه

تحقیق در مورد...

پاورپوینت نحوه احداث باغ سیب و مراحل مختلف تولید آن 30 اسلاید

پاورپوینت نحوه احداث باغ سیب و مراحل...

تحقیق در مورد طبقه بندی خاک 9 ص

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد اثرات زیانبار خاک

دانلود تحقیق در مورد اثرات زیانبار...

تحقیق در مورد نانو فیلتراسیون و کاربرد آن در تصفیه آب 10 ص

تحقیق در مورد نانو فیلتراسیون...

دانلود تحقیق در مورد اثر تبلیغات در اسنک چی توز

دانلود تحقیق در مورد اثر تبلیغات...

تحقیق در مورد صفحات فشرده جوبی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد میزان درآمد افراد شاغل در یک ماه آمار

تحقیق در مورد میزان درآمد...

پاورپوینت ناهنجاری‌های بدنی در دانش‌آموزان

پاورپوینت ناهنجاری‌های بدنی...

دانلود تحقیق در مورد اثر آنتی اکسیدان های عسل 4ص

دانلود تحقیق در مورد اثر...

تحقیق در مورد شیر

تحقیق در مورد شیر...

دانلود تحقیق در مورد اتحاد ملی و انسجام اسلامی راهکارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی

دانلود تحقیق در مورد اتحاد...

تحقیق در مورد میراث فرهنگی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شیمی سبز چیست

تحقیق در مورد شیمی سبز چیست...

دانلود تحقیق در مورد اآزادی بیان از دیدگاه اسلام 11 ص

دانلود تحقیق در مورد اآزادی بیان...

تحقیق در مورد میانجیگری

تحقیق در مورد میانجیگری...

تحقیق در مورد شگفتی های قرآن

تحقیق در مورد شگفتی...

پاورپوینت نانولوله های کربنی؛ از سنتزتا کاربرد

پاورپوینت نانولوله های کربنی؛ از سنتزتا...

دانلود تحقیق در مورد آنفلوانزای مرغی

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مینیاتور

تحقیق در مورد مینیاتور...

تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی در ایران

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق در مورد آموزش نرم آفزار visual nastran

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد موسیقی در تعزیه

تحقیق در مورد...

پاورپوینت نانوتکنولوژی8

پاورپوینت نانوتکنولوژی8...

دانلود تحقیق در مورد آلودگی آب

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد شهر دیجیتالی 35 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد موزه 36 ص

تحقیق در مورد موزه 36 ص...

دانلود تحقیق در مورد آلمان

دانلود تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد موتور های جستجو گر اینترنتی

تحقیق در مورد موتور...

پاورپوینت نانو سیالاتn1

پاورپوینت نانو سیالاتn1...

تحقیق در مورد شناسایی تحقیق

تحقیق در مورد شناسایی تحقیق...

دانلود تحقیق در مورد آفرینش

دانلود تحقیق در مورد آفرینش...

تحقیق در مورد موانع سازمان ها

تحقیق در مورد موانع سازمان ها...

پاورپوینت نان فانتزی

پاورپوینت نان فانتزی...

تحقیق در مورد شما در سفر های گروه ایران الایو از این انرژی ها هم بهره می گیرید

تحقیق در مورد شما در سفر...

دانلود تحقیق در مورد آغاز وپایان جهان در قرآن 8 ص

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم مقدمه: شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می
توضیحات بیشتر - دانلود
نیروی محرکه از تاریخ دیدگاه شهید مطهری
موضوع تحقیق استراتژی شرکت ال جی (درس مدیریت استراتژی)
دانلود تحقیق در مورد سنگ های اتشفشان
تحقیق در موردچرخه عمر مجصول
تحقیق در مورد شرکت ابیک
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
دانلود تحقیق در مورد انواع سد
دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
توصیه های لازم برای برورش شتر مرغ
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس.؛
گزارش کارآموزی در چاپخانه.؛
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP.؛

کلمات کلیدی :منطقه زایین گوساله زایین گوساله لازم است اروی بیهوشی کرن گوساله اخته کرن شون بای خانه نگهاری گوساله زایین استفاه نگهاری برابر اولیه ایمنی منطقه
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها (کاربردی و جدید)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : پاورپوینت


نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد اسلاید : 17 اسلاید




قسمتی از متن .ppt :



بسم الله الرحمن الرحیم


1


مدیریت دانش در دانشگاه: اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها


2


قطب‌های علمی در جهان به عنوان:


یکی از مهمترین عوامل محرک توسعه کشورها در قرن بیست و یکم، شناخته شده است که همچون موتورهای محرک توسعه ،در تعامل نزدیک با نهادهای مولد فکر و اندیشه (Think Tanks) بوده و در واقع این دو در کنار هم و مکمل یکدیگرند.


جایگاه قطب های علمی در جهان


3


قطب‌های علمی در قیاس با اسلاف خود، یعنی نهادهای پژوهشی، علاوه بر دارا بودن نقاط قوت آنان، از مشخصه‌هایی برخوردار هستند که موجب امتیاز آنها می‌شود، از آن جمله


معماری انعطاف‌پذیر و ساختار معطوف به روابط دموکراتیک (همکاری وبکار گیری عقل جمعی)


برخورداری از ویژگی «Critical Mass» که در حوزه تحقیقات علمی از آن با عنوان «انبوهی ضروری و موثر برای بقاء و رشد» یاد می‌شود.


فعالیت بین رشته‌ایی و چند رشته‌ایی


استقلال عمل واحدها


امکان اعمال موثرکنترل کیفیت


ارتباط با صنعت، اقتصاد و حیطه عمومی


تربیت نیروهای انسانی ویِژه


برخورداری ازسرمایه اجتماعی


نگاه آینده‌اندیشانه به مسایل اساسی


برخورداری از ارتباطات قوی و موثر بین‌المللی


برخورداری از حمایت بخش دولتی و خصوصی


ویژگی های قطب های علمی


4












سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه...

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مبانی...

ارزشهای غیر جاری و ارزشهای ذخیره ای 11 ص

ارزشهای غیر جاری و ارزشهای...

ابعاد مشارکت و توسعه روابط انسانی مؤثر

ابعاد مشارکت و توسعه روابط انسانی...

پاورپوینت در مورد متدولوژی تدوین استراتژی شرکت‌های انفورماتیکی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد گندزدایی و ضدعفونی در مدرسه کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد گندزدایی و ضدعفونی...

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10...

پاورپوینت در مورد کالیبریشن کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کالیبریشن کاربردی...

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در...

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ادوارد دمینگ کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه...

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کارآفرینی...

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

آینده مدیریت منابع انسانی 16 ص

آینده مدیریت منابع انسانی...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و...

GSM چیست ؟ 31 ص

GSM چیست ؟ 31 ص...

پاورپوینت در مورد متدولوژی تدوین استراتژی شرکت‌های انفورماتیکی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد متدولوژی تدوین استراتژی شرکت‌های...

پاورپوینت در مورد گندزدایی و ضدعفونی در مدرسه کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد گندزدایی...

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید...

پاورپوینت در مورد کالیبریشن کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کالیبریشن کاربردی و...

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی کاربردی...

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ادوارد دمینگ کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه...

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی...

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کاربرد...

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس...

پاورپوینت در مورد گندزدایی و ضدعفونی در مدرسه کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد گندزدایی...

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مرگ مغزی کاربردی...

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ادوارد دمینگ کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در...

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید...

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر...

GSM چیست ؟ 31 ص

GSM چیست ؟ 31...

پاورپوینت در مورد کالیبریشن کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس...

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان ادوارد دمینگ کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی...

پاورپوینت در مورد کارآفرینی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کارآفرینی...

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت...

73 _ دانلود پروژه بررسی انواع مکاتب معماری و بررسی تشابهات و پیوستگی میان ادبیات و معماری

73 _ دانلود...

پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی و جدید

پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر کاربردی...

دانلود پاورپوینت زیارت کربلا - 22 اسلاید
دانلود پاورپوینت زیارت عتبات عالیات - 22 اسلاید
دانلود پاورپوینت عمل آوری خوراک - 55 اسلاید
دانلود پاورپوینت عملکرد طبیعی کبد - 25 اسلاید
دانلود پاورپوینت عملیات نجات و حمل مصدوم - 11 اسلاید
دانلود پاورپوینت مراقبت های پرستاری قبل از عمل جراحی - 32 اسلاید
دانلود پاورپوینت عملکرد طبیعی کبد - 24 اسلاید
دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد ایمنی بیمار - 27 اسلاید
دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد کانون قرآن و عترت - 16 اسلاید
دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی 178 اسلاید
دانلود پاورپوینت عملکرد اهداف بخش آب در برنامه سوم و چهارم توسعه - 24 اسلاید
دانلود پاورپوینت عنوان :عملکرد راوانشناسان اجتماعی - 34 اسلاید
دانلود پاورپوینت محدوده و مشخصات ساختمان شهرداری ناحیه هفت تهران - 61 اسلاید
دانلود پاورپوینت عملکرد پی ها هنگام زلزله - 20 اسلاید
دانلود پاورپوینت بازار در تمدن های مختلف - 27 اسلاید
دنلود پاورپوینت گیاهان زینتی - 29 اسلاید
دانلود پاورپوینت گیاه داروئی نعناع - 18 اسلاید
دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن - 26 اسلاید
دانلود پاورپوینت گیاهان زینتی - 29 اسلاید
دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن - 26 اسلاید
دانلود پاورپوینت گونه های تریکوسترونژیلوس - 6 اسلاید
دانلود پاورپوینت آئین نامه رفتار وپوشش حرفه ای دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور - 13 اسلاید
دانولد پاورپوینت کودک و فاجعه - 21 اسلاید
دانلود پاورپوینت کنترل فیزیکوشیمیایی - 86 اسلاید
دانلود پاورپوینت فقر و فساد موانع سرمایه داری و توسعه - 42 اسلاید
دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی در کاربریهای پزشکی - 15 اسلاید
دانلود پاورپوینت بهینه سازی در سیستمهای نرم افزاری با تاکید بر الگوریتمهای جستجو- 24 اسلاید
دانلود پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو - 20 اسلاید
دانلود پاورپوینت کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز - 79 اسلاید
دانلود پاورپوینت پروژه GIS برق منطقه ای آذربایجان - 17 اسلاید
دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد دانشکده مهندسی صنایع - 33 اسلاید
دانلود مقاله درباره اثر تبلیغات در اسنک چی توز
دانلود مقاله درباره احادیث خمس و زکات
دانلود مقاله درباره اثرات زیانبار خاک
دانلود مقاله درباره کاستی های آموزش
دانلود مقاله درباره رمای انحلالی
دانلود مقاله درباره اثر آنتی اکسیدان های عسل 4ص
دانلود مقاله درباره اتحاد ملی و انسجام اسلامی راهکارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی
دانلود مقاله درباره تروشیمی خوزستان
دانلود مقاله درباره پاستوریزه سازی 8 ص
دانلود مقاله درباره xsl چیست؟
دانلود پاورپوینت اوقات فراغت
دانلود پاورپوینت اهداف آموزشی
دانلود پاورپوینت اهمیت و اصول اخلاق درپرستاری
دانلود پاورپوینت آزادی انسان و هدایت و ضلالت الهی
دانلود پاورپوینت مصور شهاب و شهاب سنگ - 17 اسلاید
دانلود پاورپوینت آماده معاد و روز قیامت
دانلود مقاله درباره اربعین
دانلود پاورپوینت آماده مکاسب محرمه
پاورپوینت در مورد کارآفرینی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی سازماندهی (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت آماده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
پاورپوینت در مورد کاربرد امولسیفایر (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مرگ مغزی (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت انگلیسی رادیو تلسکوپها - سی و پنج اسلاید
پاورپوینت در مورد کالیبریشن (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت آب
دانلود پاورپوینت دارو درمانی بیماری های عفونی - 51 اسلاید
دانلود پاورپوینت آماده بیوریتم بدن انسان
دانلود پاورپوینت زیج حیاتی و شاخصهایی قابل محاسبه - 26 اسلاید
دانلود پاورپوینت دشمن شناسی - 137 اسلاید
دانلود پاورپوینت آماده نظریات توسعه
دانلود پاورپوینت اخلاق اسلامی و آیین زندگی - 45 اسلاید
دانلود پاورپوینت نجوم - 11 اسلاید
دانلود پاورپوینت تفکر سیستمی - 36 اسلاید
دانلود پاورپوینت اوقات فراغت
پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس 10 اسلاید (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مرجعیت و ولایت در عصر غیبت (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت آماده نبوت و امامت
دانلود پاورپوینت آماده طلاق عاطفی
دانلود پاورپوینت آماده روش تحقیق کیفی و آمیخته
دانلود پاورپوینت تاریخ کلی نجوم - 26 اسلاید
دانلود مقاله درباره اخلاق جنسی مطهری
دانلود پاورپوینت ساعت آفتابی افقی - 16 اسلاید
دانلود پاورپوینت آماده نوزاد طبیعی
دانلود مقاله درباره اخلاق اسلامی
دانلود پاورپوینت تلسکوپ - 20 اسلاید
دانلود پاورپوینت تصاویری از پشرفت ساخت فضاپیمای شاتل - 48 اسلاید
دانلود پاورپوینت آزمایش فیلترها
دانلود مقاله درباره پاستوریزه سازی 8 ص
پاورپوینت در مورد مدیریت برنامه ریزی وتوسعه آموزش کارکنان) ادوارد دمینگ( (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مدیریت دانش در دانشگاه اهمیت، زیرساخت ها و چالش ها (کاربردی و جدید)
دانلود مقاله درباره اخلاق از دیدگاه روسو و ولتر 10 ص
دانلود پاورپوینت مصورآشنای با منظومه شمسی - 69 اسلاید
دانلود مقاله درباره احادیث خمس و زکات
دانلود پاورپوینت آزادی انسان و هدایت و ضلالت الهی
پاورپوینت در مورد متدولوژی تدوین استراتژی شرکت‌های انفورماتیکی (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت اهداف آموزشی
پاورپوینت در مورد گندزدایی و ضدعفونی در مدرسه (کاربردی و جدید)
دانلود پاورپوینت اهمیت و اصول اخلاق درپرستاری

کلمات کلیدی :دانشگاه اهمیت زیرساخت مورد مدیریت دانش دانشگاه اهمیت اهمیت زیرساخت مدیریت دانش های علمی قطب های محرک توسعه زیرساخت اهمیت دانشگاه مدیریت
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره شیشه word 32 صفحه








سایر محصولات :
تحقیق درباره شیشه word 32 صفحه

تحقیق درباره شیشه word 32...

دانلود پاورپوینت ضرب کسر و عدد مخلوط ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت ضرب کسر...

پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم

پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم...

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم، ضرب عددهای اعشاری

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم،...

دانلود پاورپوینت زاویه ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت زاویه ریاضی ششم...

پاورپوینت پاور پوینت راهبرهای حل مسئله

پاورپوینت پاور پوینت راهبرهای...

دانلود بررسی و تحلیل محتوای بخوانیم دوم تا ششم ابتدایی با موضوع راست گویی

دانلود بررسی و تحلیل محتوای بخوانیم دوم...

پکیج نت آهنگ

پکیج نت...

دانلود پاورپوینت روش های تعیین مرکز دایره ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت روش های تعیین مرکز دایره...

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، دکتر حسن شعبانی

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، دکتر حسن...

دانلود پاورپوینت جمع کسر و اعداد مخلوط، کلاس پنجم

دانلود پاورپوینت جمع کسر...

تحقیق درباره شیشه word 32 صفحه

تحقیق درباره شیشه word 32 صفحه...

ژورنال Particle swarm optimization for ANFIS interpretability and accuracy

ژورنال Particle swarm...

ژورنال The role of infor mation technology in strategic buyer–supplier relationships

ژورنال The role of infor mation...

فایل فلش فارسی و آنلاک سامسونگ B310E

فایل فلش فارسی...

روش اجرایی بازنگری مدیریت Management Review

روش اجرایی بازنگری مدیریت...

پروژه کارشناسی روش تزریق کد در پایگاه داده SQL Injection

پروژه کارشناسی روش تزریق...

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، فصل دوم سرزمین ما

پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، فصل دوم ...

دانلود پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط تصویری ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط...

دانلود پاورپوینت آموزش تفریق کسر و اعدادمخلوط، ریاضی پنجم

دانلود پاورپوینت آموزش تفریق کسر و...

طرح توجیهی بررسی تولید لوله و پروفیل

طرح توجیهی بررسی تولید لوله و...

دانلود تحلیل کتاب های اجتماعی سوم ،چهارم ،پنجم وششم ابتدایی با موضوع نظم وانضباط

دانلود تحلیل کتاب های اجتماعی سوم ،چهارم...

پاورپوینت علوم چهارم دبستان، مبحث گوناگونی گیاهی

پاورپوینت علوم چهارم دبستان، مبحث گوناگونی...

طرح توجیهی درباره تولید سیمان

طرح توجیهی درباره تولید سیمان...

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد مخلوط ریاضی ششم

پاورپوینت جمع و تفریق اعداد...

دانلود پاورپوینت تشکلهای کارگری در جمهوری اسلامی

دانلود پاورپوینت تشکلهای...

پاورپوینت بررسی طولی آمار و احتمال از اول تا پنجم ابتدایی

پاورپوینت بررسی طولی آمار...

طرح توجیهی درباره تولید رنگهای صنعتی و ساختمانی شرکت مهررنگ

طرح توجیهی درباره...

طرح توجیهی درباره پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 10000 قطعه

طرح توجیهی درباره پرورش مرغ گوشتی...

دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی ششم ابتدایی بخش اول ،کسرها و محور

دانلود پاورپوینت آموزش...

دانلود پاورپوینت ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت ریاضی ششم...

پاورپوینت درس 14، نشانه ه ـه

پاورپوینت درس 14، نشانه ه...

دانلود پاورپوینت در مورد صرع

دانلود پاورپوینت در مورد...

طرح توجیهی درباره احداث یک واحد تولیدی بسته بندی حبوبات، خشکبار، میوه، سبزیجات

طرح توجیهی درباره...

دانلود پاورپوینت مساحت مثلث ریاضی ششم

دانلود پاورپوینت مساحت مثلث...

پاورپوینت هوای سالم آب سالم

پاورپوینت هوای سالم آب...

دانلود پاورپوینت جمهوری آذربایجان

دانلود پاورپوینت جمهوری آذربایجان...

دانلود پاورپوینت در مورد اشعه ایکس x ray

دانلود پاورپوینت در...

طرح توجیهی بررسی روغن نباتی شاد گل

طرح توجیهی بررسی روغن...

پاورپوینت درس 8 و 9 مطالعات اجتماعی، راه ها و حمل و نقل 1 و 2

پاورپوینت درس 8...

دانلود پاورپوینت همسایگان ایران اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلود پاورپوینت همسایگان ایران اجتماعی...

پاورپوینت زنگ علوم، جلسه اول

پاورپوینت زنگ علوم، جلسه اول...

طرح توجیهی بررسی گاوداری شیری 30 راسی

طرح توجیهی بررسی گاوداری...

دانلود پاورپوینت اصول گزارش و گزارش نویسی

دانلود پاورپوینت اصول گزارش...

دانلود پاورپوینت درس20 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی وزیران کاردان، شهرهای آباد

دانلود پاورپوینت درس20...

پاورپوینت آموزش، اذان و اقامه ، وضو ، نماز و تیمم

پاورپوینت آموزش، اذان و اقامه ،...

دانلود پاورپوینت زبان آموزی کلاس اوّل، تدریس درس صدای موج

دانلود پاورپوینت زبان آموزی کلاس اوّل،...

دانلود پاورپوینت درس پژوهی و راههای توسعه آن

دانلود پاورپوینت درس پژوهی و راههای...

پاورپوینت فصل سه سالم باش، شاداب باش

پاورپوینت فصل سه سالم باش، شاداب...

دانلود پاور پوینت علوم چهارم ابتدایی، فصل ششم، نور و بازتابش

دانلود پاور پوینت علوم چهارم...

پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت درباره عملیات انتحاری -77 اسلاید
پاورپوینت کارخانه آجر سفالی -38 اسلاید
تحقیق درباره هفته دفاع مقدس (word) 13 صفحه
پاورپوینت عید غدیر -44 اسلاید
تحقیق درباره امنیت شبکه (word) 23 صفحه
پاورپوینت درباره عکاسی
عنوان پروژه: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word
انتخابات شورای مدرسه - 2 صفحه
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت تحلیل صنعت گردشگری -30 اسلاید
پاورپوینت آموزش و تربیت -34 اسلاید
تحقیق درباره بازار های مالی (word) 10 صفحه
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
تحقیق درباره عید سعید غدیر (word) 22صفحه
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
نمونه سوالات درس اخلاق (word) 13صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحلیل سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای)
جزوه آموزشی فتوشاپ-15صفحهword
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
جزوه آموزشی پدافند غیرعامل -144 صفحه word
پاورپوینت درباره تـاریخچه بیـماری
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
ده فایده سازمان تجارت جهانی (word) 19 صفحه
پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل-32 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
قانون مدیریت خدمات کشوری(word) 48 صفحه
بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه و امنیت اقتصادی - 26 صفحهword
ادبیات چهارم دبیرستان درس اول :نی نامه - 27 اسلاید
موضوع تحقیق: تاریخ تحلیلی اسلام -14 صفحه
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید
دانلود پاورپوینت درباره رودکی -24 اسلاید
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
اسیدها و بازها (word) 63 صفحه
تحقیق مقاله بیماری ایدز HIV
پاورپوینت معرفی کشور آلمان -36 اسلاید
مهندسی عمران محیط زیست-آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور - 7 صفحه-75سوال
ط رح توجیهی جمـع‌آوری شـیـر با ظرفیت 5/8 تن در روز(word) 13 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
مقاله درباره معرفی مهندسی عمران -32 صفحه
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی

کلمات کلیدی :
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

جزوه ی فن ترجمه ی عربی

جزوه ی فن ترجمه ی عربی

جزوه ی فن ترجمه ی عربی

مناسب مقطع تحصیلی متوسطه

فایل pdf

تعداد صفحه 5

زبان فارسی و عربی

مناسب تمامی رشته ها









سایر محصولات :
جزوه ی فن ترجمه ی عربی

جزوه ی فن...

فیزیک را چطور بخوانیم ؟

فیزیک را چطور بخوانیم ؟...

برنامه ای برای تشخیص آرایه ادبی

برنامه ای برای تشخیص آرایه...

بنر تبلیغتی هایپر مارکت و سوپر مارکت برای قرعه کشی جوایز

بنر تبلیغتی هایپر...

فایل فلش سامسونگ E1200MJPLD1

فایل فلش سامسونگ...

مقاله فرصت ها و چالش های داده کاوی در شهر الکترونیکی

مقاله فرصت ها و چالش های...

خلاصه ی کتاب مدیریت تحول سازمانی بهبود و بازسازی سازمان تالیف دکتر زهرا برومند

خلاصه ی کتاب...

سیستم های حلقه بسته و سیستم های حلقه باز

سیستم های حلقه بسته...

تعیین حقوق بین‌الملل عرفی عام

تعیین حقوق بین‌الملل عرفی عام...

اشعار ابوالقاسم لاهوتی

اشعار ابوالقاسم لاهوتی...

تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان

تحلیل های علمی تولید گندم در ایران...

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword...

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword...

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword...

معرفی سیستم آموزش مجازی_32 صفحهword

معرفی سیستم آموزش...

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران...

موقعیت جغرافیایی استان بوشهر2

موقعیت جغرافیایی استان بوشهر2...

جزوه هندسه شگفت انگیز دهم متوسطه

جزوه هندسه شگفت...

پرورش عقل

پرورش عقل...

جمع بندی عربی 2 برای کنکور

جمع بندی عربی...

مقاله آلو_کشاورزی

مقاله آلو_کشاورزی...

ازدواج موقت

ازدواج موقت...

ازدواج در دنیای معاصر

ازدواج در دنیای معاصر...

چشم انداز بورس کشاورزی در سال 85 از دیدگاه کارگزاران

چشم انداز بورس کشاورزی در سال 85...

گام به گام کتاب مبانی کامپیوتر

گام به گام کتاب...

رسطو

رسطو...

ارزیابی کارآفرینی سازمانی و نوآوری در دادگستری شهرستان ساری

ارزیابی کارآفرینی سازمانی و نوآوری در...

سوالات امتحانی ریاضی و آمار1 دهم انسانی

سوالات امتحانی ریاضی و...

پرسشنامه دیمتل بیمه الکترونیک

پرسشنامه دیمتل بیمه الکترونیک...

ارزش هـا در دفـاع مقدس

ارزش هـا در دفـاع مقدس...

ابعاد تصمیمات استراتژیک

ابعاد تصمیمات استراتژیک...

ارتباط امام زمان عج درعصر غیبت

ارتباط امام زمان عج درعصر...

نمونه امتحان شیمی دهم نیمسال اول

نمونه امتحان شیمی دهم نیمسال...

خلاصه نکات درس اقتصاد دهم انسانی

خلاصه نکات درس اقتصاد...

ارائه طرح های خلاق و ایده های نو در آموزش شیمی

ارائه طرح های خلاق و...

جزوه کامل و عالییی ادبیات دهم

جزوه کامل و عالییی ادبیات دهم...

اهمیت‌ ادبیات‌ کـــــودکان‌ و نــــوجوانان

اهمیت‌ ادبیات‌ کـــــودکان‌...

ادبیات داستانی معاصر

ادبیات داستانی معاصر...

شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب

شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب...

ایتالیا

ایتالیا...

پاور پوینت اموزش کامل اتحاد

پاور پوینت اموزش...

100 تست زیست دهم متوسطه

100 تست زیست دهم متوسطه...

بررسی و مقایسه ی اوضاع سیاسی و فرهنگی عصر قائم مقام و پس از شهادت وی

بررسی و مقایسه ی...

کدینگ و اینکدینگ اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری

کدینگ و اینکدینگ اطلاعات در...

فعل طبیعی و فعل اخلاقی

فعل طبیعی و فعل اخلاقی...

طراحی و پیاده سازی سایت با زبانهای برنامه سازی تحت وب

طراحی و پیاده...

تحقیق درباره مدیریت و رفتار سازمانی _12 صفحه

تحقیق درباره مدیریت و رفتار سازمانی _12...

مزیتهای میکروکنترلر 8 بیتی

مزیتهای میکروکنترلر 8...

تحقیق درباره مدیریت و رفتار سازمانی _12 صفحه

تحقیق درباره مدیریت و رفتار...

دانلود آموزش جامع الکتروکاردیوگرافی به زبان انگلیسی
برنامه تفضیلی پیش‌دانشگاهی تجربی
آموزش نکات ترمودینامیک شیمیایی
دانلود کتاب کار زیست‌شناسی دهم
100 نکته و عبارت غول و کلیدی ویژه آزمون زیست
آزمون جمع‌بندی زیست 1 رشته تجربی
جمع بندی شیمی دوم ویژه کلیه دانش آموزان دوم، سوم و چهارم دبیرستان
نمونه پرسشنامه نظم تحصیلی
دانلود نمونه پرسشنامه خلاقیت
آموزش ملودی سلطـان قلبها گیتار
فایل آرپژ شماره 1 مخصوص گیتار
نت ملودی گل سنگ گیتار به همراه فایل صوتی
دانلود پاورپوینت جرثقیل تاورکرین
پاورپوینت مزایای نمای خشک
کتاب تحلیل رفتار سازمانی رویکرد انتقادی
دانلود کتاب تئوری های مدیریت
رابطه نوآوری و دانش تجربی در بازاریابی صادراتی
علامت های اختصاری در نت نویسی و نت خوانی موسیقی
دانلود نت قطعه Mona Waltz مخصوص گیتار
نت قطعه At Sundown مخصوص گیتار
پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار)
پاورپوینت بازاریابی اینترنتی
پاورپوینت هفت سین
کتاب ماجرای شیمی یازدهم فصل اول
دانلود روش استخراج انباره ای
دانلود کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ میزند
دانلود کتاب تکنیک های افزایش هوش هیجانی 71 صفحه
دانلود هوش فرهنگی
دانلود فایل سنجش هوش کودکان
مجموعه تستهای مدیریت منابع انسانی آرمسترانک
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
نرم افزار ریست کردن مدت زمان استفاده ازمایشی از انتی ویروس Kaspersky + فیلم اموزشی
برنامه نویسی تابعی در مقابل شی گرا
فروشگاه رایگان اندروید
دانلود البوم پرطرفدار akon با نام Stadium 2015
نرم افزار قافیه یاب
نقشه کشی ساختمان
نرم افزار تندخوانی ارجینال و افزایش مهارت های چشمی در خواندن
داس‍ت‍ان‌ ل‍ی‍ل‍ی‌ و م‍ج‍ن‍ون‌
مشاهده کره زمین در دسکتاپ
نرم افزار چک کردن بانک ایمیل و تشخیص بانک فعال ایمیل
دانلود قصه ی شلغم پر برکت
حذف نرم افزار ها در ویندوز
نرم افزار مقایسه فایل ها و فولدرها
مجموعه کامل آموزش طراحی قالب وبلاگ و سایت
گل کلم قاتل سرطان !
جزوات جلسات تغییریافته عفونی نظری
چگونه برای کنکور باید بخوانیم ؟
کسب درآمد حرفه ای از اینترنت در 1 هفته
ساخت تصاویر متنی از عکس
نرم افزار قصه صوتی ویژه کودکان ویژه اندروید
ویدیو دیدنی راز زندگی
ماشین حساب قدرتمند و پیشرفته
شیرین بیان
جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB
کاتالیز واکنشهای دیلز- آلدر در آب
فرق بین عشق و هوس چیست؟
نرم افزار طراحی 2D-CAD
دانلود نرم افزار پاکسازی ردپا در ویندوز (سفارشی)
ایجاد افکت روی عکس
دانلود فیلم فضانوردان در راه جام جهانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
دانلود تحقیق طرح توجیهی باشگاه اسب سواری
خلاصه درس اقتصاد پایه دهم دبیرستان
کتاب زبان تخصصی برق
نرم اندروید آموزش زبان انگلیسی بالون
پاورپوینت آموزشی PCS7 به زبان فارسی
کتاب مدار منطقی نلسون (فارسی)
جزوه فلسفه پیش رشته انسانی
دریافت 3 کتاب ضروری اتنوموزیکولوژی
ترجمه قواعدحل تمارین عربی یازدهم انسانی
جزوه خلاصه کتاب میکروب شناسی جاوتز
جزوه فصل اول هندسه یازدهم
خلاصه نکات درس اقتصاد دهم انسانی
جزوه ایمنی در آزمایشگاه شیمی
لیست ایمیل های فعال ایرانی (اپدیت جدید )
دانلود کتاب کنترل رسوبات در سدهای انحرافی رودخانه ها
فروشگاه رایگان اندروید
خلاصه ای در مورد مراحل کار با نرم افزار ER Mapper
تمامی ساختار های مهم شیمی کنکور
جزوه طیف نگاری نشر نوری OES
آموزش جامع و کامل نرم افزار Chem3D
جزوه خلاصه کتاب تئوری های مدیریت
جزوه علم النفس رشته روانشناسی
جزوه کدینگ لغات زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
جزوه کامل و عالییی ادبیات دهم
تمرین و مسائل فیزیک 1 پایه دهم فصل اول
دانلود کتاب روانشناسی An Introduction to Cognitive Psychology: Processes and Disorders
جدول مقایسه ای خواص فیزیکی و شیمیایی انواع سوخت
پاورپوینت شیمی آلی پیشرفته
ضوابط طراحی بیمارستان کودکان

کلمات کلیدی :عربی زوه
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت پیرامون بررسی شرکت سیسکو سیستمزCisco Systems

27اسلاید

فهرست مطالب

vبیوگرافی اجمالی
vتاریخچه سیسکو
vسیسکو در مسیر پیشرفت
vمدیر موفق
vشعار سیسکو
vلوگوی سیسکو
vمحصولات سیسکو
vآموزش
vبررسی سایت سیسکو

نام شرکت : شرکت سیسکو سیستمز(Cisco Systems)

سال تاسیس : 1984 میلادی

موسس شرکت : یک زوج امریکایی به نام های لن بزاک و سندی لرنر

محل استقرار : شهرسن خوزه واقع در ایالات کالیفرنیا امریکا

نوع فعالیت : تولید تجهیزات شبکه کامپیوتری

آدرس سایت : cisco.com









سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت پیرامون بررسی شرکت سیسکو سیستمزCisco Systems

دانلود پاورپوینت پیرامون بررسی شرکت سیسکو...

پاور پوینت نقش آب و فضای سبز در محیط های آموزشی

پاور پوینت نقش...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره بازار کار اشتغال و بیکاری

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره بازار کار...

دانلود جزوه ساختمان هوشمند BMS

دانلود جزوه ساختمان هوشمند BMS...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودرو

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنولوژی...

پاسخ تمرینات داستان کرم شب تاب_ فارسی پنجم

پاسخ تمرینات داستان کرم شب تاب_ فارسی...

دانلود پاورپوینت پیرامون تاریخ مصر باستان

دانلود پاورپوینت پیرامون تاریخ...

طرح لایه باز تابلو آموزشگاه زبان

طرح لایه باز تابلو...

دانلود پاورپوینت پیرامون فدک

دانلود پاورپوینت پیرامون...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NX6310

دانلود فایل بایوس لپ تاپ...

پاورپوینت درس چهارم فارسی پنجم

پاورپوینت درس چهارم فارسی پنجم...

دانلود پاورپوینت پیرامون شهادت حضرت زهرا سلام اللّه علیها

دانلود پاورپوینت پیرامون شهادت حضرت...

پاورپوینت درس سوم فارسی پنجم

پاورپوینت درس سوم...

پاورپوینت درس دوم فارسی پنجم

پاورپوینت درس دوم فارسی پنجم...

پاورپوینت درس اول فارسی پنجم

پاورپوینت درس اول...

دانلود پاورپوینت پیرامون زندگی اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها

دانلود پاورپوینت پیرامون زندگی اجتماعی حضرت...

دانلود پاورپوینت پیرامون سال شمار زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها

دانلود پاورپوینت پیرامون سال شمار زندگی حضرت...

پاورپوینت پروژه نسبت طلایی

پاورپوینت پروژه نسبت...

مشکل در ترمیم سریال A510F هنگام رایت سرت

مشکل در ترمیم...

دانلود پاورپوینت پیرامون کبوترخانه

دانلود پاورپوینت پیرامون کبوترخانه...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره رضایت شغلی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

دانلود پاورپوینت پیرامون فراکتال در معماری FRACTAL IN ARCHITECTURE

دانلود پاورپوینت پیرامون فراکتال در معماری FRACTAL...

دانلود پاورپوینت پیرامون آشنایی با سیستمهای اجتماعیSOCIAL SYSTEMS

دانلود پاورپوینت پیرامون...

آموزش کامل دروس پنجم دبستان _ اورجینال

آموزش کامل دروس...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آمار و احتمالات مهندسی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با CT Scan

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستمهای دودویی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستمهای...

تحقیق ورشکستگی | 30 صفحه

تحقیق ورشکستگی | 30 صفحه...

پاورپوینت پروژه زنیت

پاورپوینت پروژه زنیت...

تحقیق رهبری، شخصیت و اثر بخشی | 29 صفحه

تحقیق رهبری، شخصیت و اثر بخشی |...

تحقیق مدیریت منابع ضایعات شهری پسماند | 43 صفحه

تحقیق مدیریت منابع...

بسته جامع و کمیاب آیلتس IELTS تمام فیلم ها ، فایل های صوتی و کتابهای مورد نیاز

بسته جامع و کمیاب آیلتس IELTS...

پاورپوینت حس تعلق در معماری

پاورپوینت حس تعلق در معماری...

پروژه نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان | 28 صفحه

پروژه نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد...

تحقیق نظام صنفی | 35 صفحه

تحقیق نظام صنفی |...

پاورپوینت جنس و ظرف کالا برای بسته بندی

پاورپوینت جنس و ظرف کالا...

تحقیق نظام بودجه ریزی شرکتهای دولتی و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت | 37 صفحه

تحقیق نظام بودجه ریزی شرکتهای دولتی...

تحقیق نگرشی نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز | 52 صفحه

تحقیق نگرشی نوین...

تحقیق نگرش اقتصادی به روابط عمومی | 25 صفحه

تحقیق نگرش اقتصادی...

تحقیق نظریة سیستمها در مدیریت | 42 صفحه

تحقیق نظریة سیستمها در مدیریت |...

پاورپوینت برج آزادی

پاورپوینت برج آزادی...

تحقیق نقش تحولات اقتصادی بر متغیرهای فرهنگی ،اجتماعی وسیاسی | 43 صفحه

تحقیق نقش تحولات...

فایل فلش تبلت Imet G2 با پردازشگر MT6572 کاملا تست شده و تضمینی 100 _ بالینک مستقیم

فایل فلش تبلت Imet G2...

پاورپوینت نوآوری

پاورپوینت نوآوری...

تحقیق نقش صادرات در اقتصاد ایران با تاکید بر الگوی بخش کشاورزی | 16 صفحه

تحقیق نقش صادرات در اقتصاد ایران با...

مدیریت بحران 13 صفحه

مدیریت بحران 13 صفحه...

پاورپوینت تجهیزات جابه جایی مواد و حمل بار

پاورپوینت تجهیزات جابه جایی مواد...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NX6125

دانلود فایل بایوس لپ تاپ...

پروژه شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی

پروژه شناسائی عوامل و شرایط موثر...

پاورپوینت افزودنیهای غذایی (Food Additives)
پاورپوینت طرح بهداشت ایمنی و محیط زیست چیست؟
پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل بخش دریایی 68اسلاید
پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل 211اسلاید
کارآموزی در شرکت پیمانکاری
پاورپوینت الگوریتم جهش قورباغه ه اShuffled Frog Leaping Algorithm
پاورپوینت درباره خاک
پاورپوینت فصل سوم توابع و عملیات ماتریسی کلاس آموزشی matlab
پاورپوینت تحقیق درباره html
پاورپوینت درباره ارث بری استفاده ی مجدد از کلاس توسط وراثت
نسبتهای مالی و تجزیه و تحلیل‏ صورتهای مالی بانکها
حسابداری حقوق و دستمزد
پروژه وب سایت هتل
پاورپوینت درباره برنامه نویسی جاوا
تاریخچه فتوشاپ 23صفحه
پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 340
ISMS چیست ,پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات 80اسلاید
پاورپوینت سیستمهای خبره
دانلود تحقیق پیرامون روشهای داروئی زایمان
حـاکمیـت شـرکـتـی از تـئـوری تـا عـمـل
تفکر استراتژیک، کارکردها وچالش ها
پاورپوینت پروژه ارگونومی
پزشکی از راه دور
پروژه درس کنترل کیفیت
پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک 23اسلاید
پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)
پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمانERP Implementation
پاورپوینت شواهد حسابرسی
پاورپوینت ارتباط بین سرمایه اجتماعی و نحوه گذراندن اوقات فراغت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پاورپوینت حسابداری مقدماتی 136اسلاید
پاورپوینت مهارت کنترل خشم
توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش
پاورپوینت اصول حسابداری و هزینه یابی 141اسلاید
پاورپوینت سمینار بازاریابی تلفنی
پاورپوینت جانوران آبزی پرورشی
پاورپوینت درس مساحت
مبانی مدیریت مالی
پاورپوینت درس تحلیل آماری 105 اسلاید
پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی 69اسلاید
پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری تامین اجتماعی
صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی
پاورپوینت تب و تشنج در کودکان 44اسلاید
پاورپوینت مدیریت زنجیره تأمین89اسلاید
پاورپوینت درس ریاضی تابع
پاورپوینت فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه 244 اسلاید
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره بازار کار اشتغال و بیکاری
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودرو
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت پیرامون تاریخ مصر باستان
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت پیرامون فدک
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون نقش بام و نماهای سبز از منظر پدافند غیرعامل فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری فرمتdoc
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره روش‌های مدرن تأمین مالی در شهرداری
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره شهر گرایی و شهر نشینی در ایران
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره هوشیاری آب
دانلود پاورپوینت پیرامون مقایسه بهترین سایت های فارسی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستم قلب و گردش خون
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سقط جنین
دانلود پاورپوینت پیرامون خلق آثار هنری با یخ
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تقطیر نفت در پالایشگاه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آموزش ارائه مطالب
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با ساختمان چشم
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی ,فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون انواع آنتن و پارامترهای آن فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اهداف و اهمیت اجتماعی ورزش فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون آمار در پزشکی فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون بررسی نقش ارزیابی عملکرد درا فزایش کارآیی کارکنان پارت سازان فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اجزای تجارت الکترونیکی و مدلهای مختلف آن فرمتdoc
دانلود تحقیق پیرامون چه ابزارها وعواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت ونتیجه بهترمیشود فرمتdoc
دانلود پاورپوینت پیرامون نحوه ی ارسال نامه اداری ازطریق اتوماسیون
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره نیاز های اساسی کودک
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مصالح ساختمانی شیشه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کارگاه مقاله نویسی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره راهبرد توسعه شهر CDS City Development Strategy آیندة شهرهای ما
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تجزیه تحلیل مدیریت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با سازمان جهانی بهداشت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحلیل بتن شفاف
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنولوژی ای جکس (Ajax)
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنیک های شناسایی ارزیابی و کنترل خطرات
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره زیست و آزمایشگاه تبادل گاز ها
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستم کنترل PLC
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره فاکتورهای بحرانی موفقیت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره فرآیند کارمند یابی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره موازنه زمان و هزینه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درس فیزیک پایه 1
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کمردرد های ناشی از کار
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کنترل موتور DC به روش PID
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره گردشگری در ایران
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره لودرها
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مبانیRFID
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مبانی رهبری در سازمان های پیشرفته
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد

کلمات کلیدی :شرکت سیسکو سیستمزcisco سیسکو سیستمزcisco systems بررسی شرکت سیسکو پیرامون بررسی شرکت پاورپوینت پیرامون بررسی انلو پاورپوینت پیرامون شرکت سیسکو سیسکو سیستمزcisco سیستمزcisco systems بررسی شرکت پاورپوینت پیرامون پیرامون بررسی سیسکو systems
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت صفر تا صد مصالح مدرن ساختمانی








سایر محصولات :
پاورپوینت صفر تا صد مصالح مدرن ساختمانی

پاورپوینت صفر تا صد مصالح...

پاورپوینت بررسی جوش اصطکاکی اغتشاشی _ 34 اسلاید

پاورپوینت بررسی جوش اصطکاکی اغتشاشی...

دانلود مقاله اقدامات ناب و چالشهای جهانی

دانلود مقاله اقدامات ناب...

تحلیل فضا – خانه آبشار

تحلیل فضا – خانه آبشار...

پاورپوینت فناوری تولید و فراوری زعفران در ایران

پاورپوینت فناوری تولید و...

دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت

دانلود مقاله اصول مدیریت کیفیت...

پاورپوینت درموردآپنه شیر خوارگی

پاورپوینت درموردآپنه شیر...

دانلود مقاله اشتباهات مدیران منابع انسانی

دانلود مقاله اشتباهات مدیران منابع انسانی...

دانلود مقاله اشتباه فاحش مدیران ارشد

دانلود مقاله اشتباه فاحش مدیران ارشد...

پاورپوینت درموردپایگاه اطلاعاتیsciencedirect

پاورپوینت درموردپایگاه اطلاعاتیsciencedirect...

حل مشکل ارور صفحه قرمز بعد از فلش گوشیهای سونی

حل مشکل ارور صفحه قرمز بعد...

پرزانته عالی درخصوص سازمان مناقصات

پرزانته عالی درخصوص سازمان مناقصات...

دانلود مقاله استراتژی سه جانبه

دانلود مقاله استراتژی سه جانبه...

تحقیق درباره نکاتی درباره عینک آفتابی

تحقیق درباره نکاتی...

پاورپوینت در مورد الکترولیت های شایع

پاورپوینت در مورد...

دانلود مقاله ارزش مدیریت استراتژیک

دانلود مقاله ارزش مدیریت استراتژیک...

پاورپوینت درموردمهارت کنترل خشم

پاورپوینت درموردمهارت کنترل خشم...

پاورپوینت در مورد اکوادور

پاورپوینت در مورد اکوادور...

تحقیق درباره بعد جهانی مدیریت زنجیره تامین

تحقیق درباره بعد جهانی مدیریت...

پاورپوینت در مورد اقدامات پیشگیری در بخشهای ویژه

پاورپوینت در مورد اقدامات پیشگیری در بخشهای...

تحقیق درباره لباس

تحقیق درباره...

پاورپوینت درموردتئوری مدیریت پیشرفته

پاورپوینت درموردتئوری مدیریت پیشرفته...

تحقیق درباره پرسشگری و تفکر نقادانه

تحقیق درباره پرسشگری و...

پاورپوینت در مورد اقدامات انجام شده در فرودگاه

پاورپوینت در مورد اقدامات انجام...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای صحیح مطالعه ویادگیری

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

عوامل موثر در تاخیرات پروژه و نحوه محاسبه تاخیرات در پروژه ها

عوامل موثر در تاخیرات پروژه و...

پاورپوینت در مورد اقتصاد برای مدیران بخش 5

پاورپوینت در مورد اقتصاد برای مدیران ...

تحلیل فضا – خانه آبشا

تحلیل فضا – خانه آبشا...

پاورپوینت درباره معرفی مراحل اجرای استراتژی ها از طریق کارتهای امتیازی متوازن

پاورپوینت درباره معرفی مراحل اجرای استراتژی ها...

دانلود طرح درس – تاریخ ششم _ایستادگی در برابر دشمنروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس – تاریخ ششم _ایستادگی...

پاورپوینت در مورد افعال عربی

پاورپوینت در مورد...

دانلود طرح درس – تاریخ ششم _ایستادگی در برابر دشمنروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس –...

پاورپوینت کارگاه آموزشی طرح کسب و کار

پاورپوینت کارگاه آموزشی...

پاورپوینت در مورد اصول مدلسازی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد اصول گزارش نویسی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت درموردفِنگ شویی

پاورپوینت درموردفِنگ شویی...

فایل کامل کلیه استاندارد های حسابداری ایران

فایل کامل کلیه استاندارد های حسابداری ایران...

پاورپوینت در مورد اصول کنترل بیماریهای گیاهی

پاورپوینت در مورد اصول کنترل بیماریهای گیاهی...

پاورپوینت در مورد اصول ارائه شفاهی مطالب

پاورپوینت در مورد اصول...

نمونه فرم های عملیاتی مالی پیمانکاران

نمونه فرم های عملیاتی مالی...

تحقیق روشهای شیطان جهت فریب انسان از نگاه قرآن

تحقیق روشهای شیطان...

پاورپوینت زندگینامه و آثار عبدالرضا زکایی _ 86 اسلاید

پاورپوینت زندگینامه و آثار عبدالرضا...

پاورپوینت آشنایی با طرز کار کولر گازی و پکیج

پاورپوینت آشنایی با...

شاخصه های اجتماعی مؤثر بر مطلوبیت فضاهای عمومی شهری

شاخصه های اجتماعی مؤثر بر...

جزوه ی تحقیق در عملیات 2 دانشگاه تهران

جزوه ی تحقیق در عملیات 2...

نقد داستان کوتاه The Life You Save May be Your Own by Flannery O’ Connor

نقد داستان کوتاه...

پاورپوینت آشنایی با اصول ترویج و آموزش کشاورزی

پاورپوینت آشنایی با اصول...

دانلود پاورپوینت چگونه می توان شخصی را از یک مرگ حتمی نجات داد.

دانلود پاورپوینت چگونه می توان شخصی را...

پاورپوینت دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر پلی‌تکنیک تهران _54 اسلاید

پاورپوینت دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی...

پاورپوینت دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر پلی‌تکنیک تهران _54 اسلاید

پاورپوینت دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی...

پکیج پاورپوینت جدید و پرفروش (پکیج شماره2) مناسب برای مدیران فروشگاه ها و کافی نت هاو کسب کاراینترنتی
توضیحات بیشتر - دانلود
پکیج پاورپوینت جدید و پرفروش (پکیج شماره1) مناسب برای مدیران فروشگاه ها و کافی نت هاو کسب کاراینترنتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد حقوق و دستمزد
توضیحات بیشتر - دانلود
گزارش کارآموزی نظارت واجرای ساختمانهای بتنی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورداسکولیوز
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درموردلقاح مصنوعی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درموردتنظیم خانواده
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درمورددستگاه ایمنی بدن
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درمورد عوامل محیطی واجتماعی سرطان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درموردمعرفی نشانBPN-GSB
توضیحات بیشتر - دانلود
پزشکی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت žدرباره‌ی نرم افزار حسابداری هلو
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درموردانعقاد و لخته سازی
توضیحات بیشتر - دانلود
بررسی علل و عوامل اجتماعی و عاطفی در گرایش به اعتیاد در بین جوانان شهر مشهد
توضیحات بیشتر - دانلود
معاشرت
توضیحات بیشتر - دانلود
آتشفشان
توضیحات بیشتر - دانلود
آبکاری فلزات
توضیحات بیشتر - دانلود
معاهدات و قراردادهای ملی و بین المللی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت معادلات دیفرانسیل معمولی
توضیحات بیشتر - دانلود
دیوان اقبال
توضیحات بیشتر - دانلود
اعتیاد و ایدز و هپاتیت در زندان
توضیحات بیشتر - دانلود
استاندارد حسابداری شماره 17
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول آرماتور گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
ورزش کشتی
توضیحات بیشتر - دانلود
ازدواج در دنیای معاصر
توضیحات بیشتر - دانلود
ارزیابی کارآفرینی سازمانی و نوآوری در دادگستری شهرستان ساری
توضیحات بیشتر - دانلود
ارتباط امام زمان ( عج ) درعصر غیبت
توضیحات بیشتر - دانلود
فعل طبیعی و فعل اخلاقی
توضیحات بیشتر - دانلود
زندگی نامه سهراب سپهری
توضیحات بیشتر - دانلود
زندگینامه رودکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ی شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ی ارتقای سلامتی در جوامع مختلف
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سرمایه گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت درباره ایمنی بدن
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت زمین لرزه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت لایه اوزون
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت پدافند غیرعامل
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت لینوکس
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت درباره حجاب
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت مفاهیم و معیار های توسعه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت انعقاد و لخته سازی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت مقدمات تکنولو ی آموزشی 20 اسلاید
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت سوئیس
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت اندیشه سیاسی نیچه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سیاهچاله ها
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت انتخاب مناسب ترین خودرو در ایران
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت ورزش‌ با فرآیند جامعه‌پذیری‌
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سیستم تهیه قطعات یدکی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت اصول پذیرفته شده حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت فرش ترکمن
توضیحات بیشتر - دانلود
بررسی پتروگرافی و پترولوژِی گابروهای کمپلکس افیولیتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره برج میلاد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن و انواع آن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن خود تراکم
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتنکفی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک و اسفنجی و الیافی
توضیحات بیشتر - دانلود
بتن سبک جایگزین مناسب آجر و سفال
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره کاربرد پرلیت در صنعت ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن های بازیافتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی بافت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بادگیر
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد نقشه برداری در ایران دوربین تئودولیت
توضیحات بیشتر - دانلود
آیین نامه ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره فاضلاب یا پساب
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهک24ص
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آنچه باید در ساختن خانه ها بدانیم
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آنچه از جوشکاری باید بدانیم انواع جوشکاری انواع الکترودها طریقه و محل استفاده
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی بتن72ص
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی بتن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسفالت رنگی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره نمونه برداری از ماسه و شن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره لرزش زمین وتخریب ساختمانها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استخراج سنگ ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی آتشفشان ها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آبنما در طراحی پارک و باغهای ایرانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق دربارهانواع مواد و مصالح ساختمانی ‌
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی انواع خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمن سازی سازه و بنا
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع سقف کرمیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد انواع سدها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اندازه گیری مقاومت به روش پل و تستون و پل تار
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد افیولیت ها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمنی ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول آرماتور گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسفالت
توضیحات بیشتر - دانلود
استفاده از الیاف در آسفالت
توضیحات بیشتر - دانلود
مکانیک خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اجرای ساختمان همراه با عکس
توضیحات بیشتر - دانلود
اجرای ساختمان بتن
توضیحات بیشتر - دانلود
اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول کلی برای آرماتورگذاری و گره زدن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ساختمانهای فولادی
توضیحات بیشتر - دانلود
طرح مطالعاتی تونل بلند مدت آبرسانی به شهر شیراز
توضیحات بیشتر - دانلود
عوامل موثر در تخریب بناها و بافت های شهری
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه آئین نامه 2800
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره سـازه بتـن آرمـه
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره پلان پی کنی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ستون قزوین
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مهندسی عمران
توضیحات بیشتر - دانلود
قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
حریق در ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تعریف ستون فلزی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره پایدار سازی وتثبیت خاک زیر پی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بلوک های سیمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
ساختمانهای فلزی
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با سبک هنری امپرسیونیسم
توضیحات بیشتر - دانلود
مجموعه فایل های رشته حقوق
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه با تمرین
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود برنامه ساز طلایی اندروید نسخه PRO
توضیحات بیشتر - دانلود
با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ کاتلر
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب‌شناسی مدیریت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی رفتار سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمنی و بهداشت کار در سازمانها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اهمیت و ضرورت مدیریت از نظر اسلام
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تعالی سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه سنجش میزان آمادگی شرکت آب منطقه ای استان یزد جهت اجرای سیستم ERP
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بهره وری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره کایزن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی پایانی و روانی عملکرد نظام ارزیابی عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کارشناسان ستاد گمرک
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه استانداردهای ISO
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپویت استاندارد حسابداری شماره 2صورت جریان وجوه نقد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری شماره 1نحوه ارائه صورت های مالی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مدیریت ترافیک هوایی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اقدامات ناب و چالشهای جهانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اطلاعات در مورد تصمیم گیری برای مدیریت میانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت و رهبری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت دولتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره برنامه ریزی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول کنترل کیفیت جامع
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مشروعیت قانونی سازمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ارزیابی عملکرد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اشتباهات مدیران منابع انسانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اشتباه فاحش مدیران ارشد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استراتژی بازاریابی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری شماره 11دارایی های ثابت مشهود
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری‌ شماره‌ یک نحوه‌ ارائه‌ صورتهای‌ مالی‌
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد OHSAS 18001
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره هزینه یابی کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره وظیفه کنترل
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تعاریف و مقاصد کارمندیابی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تکنولوژی اطلاعات
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره فرهنگ سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مدیریت علمی
توضیحات بیشتر - دانلود
مدیریت زمان
توضیحات بیشتر - دانلود
ننوتکنولوژی و صنعت سیمان و کربن ننوتیوبها
توضیحات بیشتر - دانلود
حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده
توضیحات بیشتر - دانلود
حسابداری مدیریت
توضیحات بیشتر - دانلود
کنترل داخلی
توضیحات بیشتر - دانلود
مانـیفیست در عرصه حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت حسابرسی
توضیحات بیشتر - دانلود
سیستم های مخابراتی تلفن همراه
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با شبکه های توزیع
توضیحات بیشتر - دانلود
استانداردهای حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
اخلاق سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه حل مسایل 1تا6اصول حسابداری جمشید اسکندری
توضیحات بیشتر - دانلود
آبراهام لینکلن
توضیحات بیشتر - دانلود
مقام انسانی زن از نظر قرآن کریم
توضیحات بیشتر - دانلود
آموزش نرم افزار Front page
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنای با اکسل
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت آشنایی با پدیکلوزیس یا همان شپش - 32 اسلاید
پاورپوینت درباره کامپیوترهای شخصی قابل حمل(همراه با تصاویر)
پاورپوینت درباره پدیده‌ی بیوالکتریک
پاورپوینت درمورد اصول مهندسی پزشکی
پاورپوینت جامع درباره طراحی و برنامه‌ریزی پژوهش علمی
پاورپوینت درباره طراحی ژئوتکنیکی پی های تکی
پاورپوینت درباره آشنایی با پی و جزئیات آن
پاورپوینت جامع و کامل درباره مهندسی پی ,پی گسترده و شمع
پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی فارسی
پاورپوینت درباره پایگاه داده های بقراطی

کلمات کلیدی :
  • وبلاگ وبلاگ