tfselm

  • ۰
  • ۰
بهداشت روانی در نوجوانان

بهداشت روانی در نوجوانان این فایل به صورت ورد و دارای 18 صفحه می باشد مقدمه دوران نوجوانی مصادف است با بلوغ و بلوغ یکی از مهم ‎ ترین دوران ‎ های زندگی است درین دوره بزرگ ‎ ترین تغییرات فیزیولوژی و روانی در فرد ایجاد می ‎ شود و شناخت این تحولات و تغییرات در رفتار و کردار نوجوانان بسیار ارزشمند است وظیفه والدین در این مرحله از زندگی بسیار سنگین می ‎ باشد زیرا نوجوان ممکن است رفتاری اتخاذ کند که عواقب بد و خطرناکی به دنبال داشته باشد. ادامه و دانلود

بررسی مشکلات موجود در جوشکاری ساختمان های فولادی

بررسی مشکلات موجود در جوشکاری ساختمان های فولادی فایل به صورت ورد و دارای 35 صفحه می باشد یکی از مهمترین اجزای سازهای فولادی که وظیفه انتقال نیرو های اعضا به یکدیگر و به تکیه گاه ها را بر عهده دارد، اتصال میان اعضا می باشد. اما، در روند ساخت این نوع سازها ، با توجه به تکنولوژی تولید و ساخت در کشور ما، مواردی از عدم اجرای درست و اصولی دیده می شود. در این بخث تلاش شده است تا با گردآوری نکات آیین نامه ای و روند تولید با توجه به تکنولوژی موجود، نکاتی را در اجرا،و از همه مهمتر بازرسی سازه های فولادی با اتصالات جوشی ارایه نمود.

نمونه سوال پیام نور ویروس شناسی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( ویروس شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( ویروس شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور میکروبیولوژی محیطی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( میکروبیولوژی محیطی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( میکروبیولوژی محیطی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

بررسی نحوه حسابداری در شهرداری ها

بررسی نحوه حسابداری در شهرداری ها فایل به صورت ورد و دارای 55 صفحه می باشد مقدمه: مدیر امور مالی که طبق مادة 79 قانون شهرداری در معیت شهردار ذیحساب شهرداری می باشد بر کلیة واحد ها و شعبة مالی ریاست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعیین یا تغییر او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود . در شهرداریهای کوچک و متوسط ممکن است به ذیحساب مذکور که کلیة کارهای مالی را رؤسا و یا به کمک تعدادی کارمند انجام می دهد عنوان رئیس حسابداری اطلاق شود .

نمونه سوال پیام نور متون زیست شناسی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( متون زیست شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( متون زیست شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مدیریت ارجاع نمونه های بالینی درآزمایشگاههای پزشکی

پاورپوینت مدیریت ارجاع نمونه های بالینی درآزمایشگاههای پزشکی نوع فایل power point قابل ویرایش 22 اسلاید قسمتی از اسلایدها در صورت وجود ارتباط بین آزمایشگاههای ارجاع با ارجاع دهنده با تدوین قرارداد، این ارتباط شفاف می گردد . نکات مهم در خصوص نحوه تدوین قرارداد ارتباط با آزمایشگاههای ارجاع یا ارجاع دهنده دو طرف قرارداد عبارت از آزمایشگاه ارسال کننده و ارجاع هستند که باید به طور دقیق همراه با آدرس مشخص گردند. نحوه کسب اطمینان از نتایج در آزمایشگاه ارجاع و نحوه دسترسی آزمایشگاه ارجاع دهنده به این مدارک مکتوب گردد. نحوه و شرایط انتقال نمونه ها و مسئول یا مسئولین آن در تمام مسیر انتقال مشخص باشد و در قرارداد مسئولیت مفقود شدن نمونه یا از بین رفتن آن به طور آشکار قید گردد. معیارهای رد نمونه از طرف آزمایشگاه ارجاع مشخص گردد. زمان مورد انتظار برای آماده شدن برای نتایج به طور جداگانه برای تمام آزمایش های درخواستی و با توجه به زمان چرخه کاری تعیین گردد. شرایط نگهداری نمونه ها پس از ارسال و پس از انجام آزمایش و مسئولیت هر یک از آزمایشگاهها در این مورد به طور مشخص ذکر گردد. شرایط

نمونه سوال پیام نور فیزیولوژی گیاهی 1 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی گیاهی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی گیاهی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مداخله و مدیریت بحران

پاورپوینت مداخله و مدیریت بحران نوع فایل power point قابل ویرایش 31 اسلاید قسمتی از اسلایدها ایران جزء 10 کشور اصلی بلاخیز دنیا است . 160 هزار نفر طی یک قرن از بلایای طبیعی فوت کرده اند . این رقم بدون محاسبه سوانح و حوادث غیرمترقبه است . براساس 5 پژوهش موازی در سال 76-77 که از طریق کمیته تخصصی بهداشتی کاهش اثرات بلایای طبیعی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دو زلزله بیرجند و اردبیل ، مشخص گردید که یک سال پس از زلزله بالغین به 3 برابر و کودکان 2 برابر بیشتراز جمعیت آسیب ندیده از اختلالات روانی رنج می برند . با توجه به این مسائل به نظر می رسد که نیاز به مداخلات اجتماعی در بلایای طبیعی یک امر ضروری است . تا از طریق آن بتوان به اهداف ذیل دست یافت : کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی در حوادث غیرمترقبه افزایش توان انطباق و آماه سازی بازماندگان تقویت مهارتهای اجتماعی بازماندگان و کمک به جامعه برای سازماندهی مجدد ، خوادیاری ، بازسازی فهرست مطالب و اسلایدها مقدمه مراحل مداخلات روانی اجتماعی ویژگی های روانشناختی افراد آسیب

نمونه سوال پیام نور فیزیولوژی جانوری 3 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی جانوری 3)رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی جانوری 3)رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت نگاهی به مدیریت اسلامی و اخلاق مدیریت

پاورپوینت نگاهی به مدیریت اسلامی و اخلاق مدیریت نوع فایل power point قابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از اسلایدها تعاریفی از مدیریت - هماهنگ ساختن منابع انسانی ، مادی ، مالی - هماهنگ کردن کوشش های فردی و گروهی - هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران - هدایت، سازمان دهی ، بسیج کردن و کنترل نیروهای انسانی فرآیند برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل کوششهای اعضای سازمان و استفاده از تمام منابع سازمان برای دستیابی به اهداف معین سازمانی مدیریت فعالیتی است منظم در جهت تحقق اهداف معین که از طریق ایجاد روابط میان منابع موجود، انجام دادن کار با مشارکت افراد دیگر، و شرکت فعال در تصمیم گیری صورت میگیرد مدیریت انسانها و رهبری آنها عبارتست از فن بهتر بسیج کردن و بهتر سامان دادن و بهتر کنترل کردن نیروهای انسانی و به کار بردن آنها فهرست مطالب و اسلایدها تعاریفی از مدیریت عریف اخلاق و اخلاق مدیریت مفهوم مدیریت اسلامی وجه تمایز مدیریت اسلامی از دیگر نظام ها ابعاد مهم تفاوت مدیریت اسلامی با سایر مدیریت ها شرایط ولوازم

نمونه سوال پیام نور فیزیولوژی جانوری 2 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی جانوری 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( فیزیولوژی جانوری 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

بررسی نجوم طبیعت جانداران وگلها وگیاهان در اشعار خیام نیشابوری

بررسی نجوم .طبیعت.جانداران وگلها وگیاهان در اشعار خیام نیشابوری فایل به صورت ورد و دارای 14 صفحه می باشد چکیده طبیعت از ابتدا تا امروز همواره یکی از خاستگاه ها و سرچشمه های هنر بوده است. از ترانه ها و شعرهای "سافو "و "بیلی تیس " در سرزمین سرسبز و سواحل جادویی یونان بگیرید تا شاعران جاهلی عرب مثلا " امرء القیس " یا تغزلات آغاز قصاید قصیده سرایان قرون پنجم و ششم، مثلا" " فرخی " و " ازرقی " و " خاقانی " و به ویژه " منوچهری " که اصلا شاعر طبیعت نام گرفته است.

نمونه سوال پیام نور شیمی آلی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( شیمی آلی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( شیمی آلی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی

پاورپوینت مدیریت و تشکیلات کارگاهی نوع فایل power point قابل ویرایش 92 اسلاید قسمتی از اسلایدها تعریف مدیریت : مجموعه اقداماتی که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ای را محقق نماید. تعریف پروژه : پروژه، مجموعهای منحصربهفرد از فعالیتهای هماهنگشده با نقطة شروع و پایان مشخص میباشد، که توسط فرد یا سازمانی انجام میشود تا اهداف مشخصی را در قالب زمانبندی، هزینه و عملکرد از پیش تعریف شده، برآورده سازد. بعبارت ساده تر پروژه تلاشی موقتی بوده که برای ارایة خدمات، یا محصول یا نتیجهای منحصر بهفرد انجام میگیرد. کلیة کارهایی که سازمانها انجام میدهند را میتوان در قالب پروژه یا عملیات تقسیم بندی کرد. خصوصیات مشترک پروژه و عملیات : نیاز به نیروی انسانی دارای منابع محدود برنامهریزی، اجرا و کنترل میشوند. تفاوت اصلی : عملیات، کارهای مستمر و تکراری هستند در حالکیه پروژهها موقتی و منحصر به فرد هستند. &

نمونه سوال پیام نور سیستماتیک گیاهی 2 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( سیستماتیک گیاهی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( سیستماتیک گیاهی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مدیران برنده و بازنده

پاورپوینت مدیران برنده و بازنده نوع فایل power point قابل ویرایش 55 اسلاید قسمتی از اسلایدها روابط عمومی مدیران برنده و بازنده فعالیت در روابط عمومی نیازمند بهر جوئی از علم و تجربیات عملی می باشد و علیرغم تمام تلاشهای صورت گرفته ممکن است نتیجه مورد نظر حاصل نگردد. در این صورت ممکن است شما با باخت و شکست روبرو گردید این مقاله خصوصیات و ویژگیهای مدیران برنده و بازنده را از لحاظ رفتاری مورد مقایسه و تحلیل قرار می دهد امید است که شما فقط برنده باشید. برندگان برنده داوری او درباره دیگران با توجه به چگونگی استفاده آنان از توانایی ها و استعدادهای خودشان است، نه بر مبنای معیارهای موفقیت مادی و دنیوی. و برای یک «پسربچه واکسی» که کارش را استادانه انجام می دهد در مقایسه با یک فرصتطلب تمام عیار احترام بیشتری قایل است . بازندگان بازنده نسبت به برندگان حسادت کرده و دیگر بازندگان را حقیر می شمارد . فهرست مطالب و اسلایدها روابط عمومی مدیران برنده و بازنده

نمونه سوال پیام نور سیستماتیک گیاهی 1 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( سیستماتیک گیاهی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( سیستماتیک گیاهی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مدیریت استراتژی

پاورپوینت مدیریت استراتژی نوع فایل power point قابل ویرایش 236 اسلاید قسمتی از اسلایدها 2- « استراتژی بر تلاش تمرکز می کند» مزیت: استراتژی موجب افزایش هما هنگی فعالیتها می شود. اگر استراتژی بر تلاش تمرکز نکند افراد به انواع مسیرهای مختلف کشیده خواهند شد و هرج و مرج بوجود خواهد آمد. عیب: تفکر گروهی در صورتی بوجود می آید که تلاش دقیقًا در کانون تمرکز قرار گیرد. ممکن است هیچ گونه دیدگاه جنبی برای نشان دادن سایر احتمالات وجود نداشته باشد. یک استراتژی معین می تواند شدیداً در داخل ساختار سازمان تثبیت شود. 3- « استراتژی سازمان را تعریف می کند » مزیت: استراتژی کوتاه ترین راه را به افراد نشان می دهد تا آنها سازمان خود را بشناسند و آن را از سازمانهای دیگر متمایز سازند. استراتژی هدف و راه مناسبی را برای درک کاری که سازمان انجام می دهد ارائه می نماید. عیب: تعریف کردن خیلی دقیق یک سازمان ممکن است به این معنا باشد که آن را گاهی اوقات تا حد کلیشه سازی آنقدر ساده تعریف کنیم که پیچیدگی فراوان سیستم آن از بین رود. فهرست مطالب

نمونه سوال پیام نور ژنتیک رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( ژنتیک )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( ژنتیک )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور زیست شناسی گیاهی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی گیاهی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی گیاهی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

بررسی تصورزائران وگردشگران مذهبی ازمقاصدمذهبی وعوامل موثربرآن

بررسی تصورزائران وگردشگران مذهبی ازمقاصدمذهبی وعوامل موثربرآن فایل به صورت ورد و دارای 10 صفحه می باشد چکیده یکی از انواع گردشگری، گردشگری مذهبی است. صاحب نظران صنعت گردشگری بر این باورند که به لحاظ موقعیت فرهنگی ـ مذهبی خاص ایران در میان کشورهای دیگر، گردشگری مذهبی جای رشد و توسعه بسیاری در کشور ما دارد؛ با این وجود گردشگری مذهبی در ایران با وجود 8 هزار و 919 مکان مذهبی مقدس، هنوز فاقد ساماندهی تخصصی و متمرکز بوده و این وضعیت نابسامان حتی در شهرهای مهمی چون مشهد و قم نیز مشاهده می شود.

پاورپوینت مدیریت انرژی

پاورپوینت مدیریت انرژی نوع فایل power point قابل ویرایش 47 اسلاید قسمتی از اسلایدها آموزش خون تازه جاری در رگهای سازمان است که حیات سازمان را مستمر ساخته و توان انعطاف پذیری سازمان را در مقابل فرصتها و تهدیدهای محیطی افزایش میدهد. کاربردهای مدل سرآمدی مدیریت انرژی پایدار: مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد سازمان در حوزه بهرهوری انرژی ساختاری برای توسعه سیستم مدیریت انرژی در سازمان ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمان ها در مسیر بهبود بهرهوری انرژی چارچوبی برای درک وضعیت اقدامات انجام شده ، حذف دوباره کاری ها و تشخیص انحرافات کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راهحلهای بهبود در زمینه انرژی فهرست مطالب و اسلایدها شاخص مصرف انرژی (Gj/ton): شاخص انتشار دی اکسید کربن (ton/ton) یکی از دلایل بهبود بهرهوری انرژی: افزایش نسبت ظرفیت عملیاتی به طراحی بازخوانی علل کاهش تولید به تفکیک عوامل: دو بازوی

نمونه سوال پیام نور زیست شناسی جانوری رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی جانوری )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی جانوری )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت یک مدل اعتماد توزیع‍شده برای محیطهای محاسبات فراگیر

پاورپوینت یک مدل اعتماد توزیع‍شده برای محیطهای محاسبات فراگیر نوع فایل power point قابل ویرایش 18 اسلاید قسمتی از اسلایدها اعتماد در زندگی روزمره پیشرفتهای اخیر در فناوری شبکه و ریزپردازنده نقش روزافزون کامپیوتر و تکنولوژی در زندگی تبادلات الکترونیکی در محیط وب مشکلاتی چون ویروسهای کامپیوتری نقش عنصر ”اعتماد“ در کاربر ؟! دشواری یافتن شواهد در مورد طرفی که از ما دور است تعریف اعتماد (Trust) تعریف 1 رفتار مبتنی بر اعتماد زمانی رخ می‍دهد که یک شخص با یک مسیر مبهم مواجه می‍شود که نتیجه انتخاب او می‍تواند خوب و یا بد باشد و نتیجه خوب یا بد به عمل شخص دیگری وابسته است. زیانی که نتیجه بد وارد می‍سازد بیشتر از سودی است که نتیجه خوب برای ما دارد. حال اگر شخص بخواهد این مسیر را انتخاب کند، در واقع یک انتخاب بر مبنای اعتماد انجام داده است و اگر این مسیر را انتخاب نکند، او عدم اعتماد را پیشه کرده است (Morton Deutsch, 1962). تعریف 2 اعتماد، احتمال ذهنی است که شخص A انتظار دارد شخص B عملی انجام دهد که منجر به شادکامی او گردد (Gambetta, 1988). تعریف

نمونه سوال پیام نور زیست شناسی پرتوی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی پرتوی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی پرتوی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور زیست شناسی انگلها رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی انگلها )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( زیست شناسی انگلها )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور ریخت زایی واندام زایی درگیاهان رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( ریخت زایی واندام زایی درگیاهان )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( ریخت زایی واندام زایی درگیاهان )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت کارگاه آموزشی آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM

پاورپوینت کارگاه آموزشی آشنایی با مدل تعالی سازمانی EFQM نوع فایل power point قابل ویرایش 74 اسلاید قسمتی از اسلایدها ویژگی های مدل تعالی سازمانی برخورداری این مدل از دیدگاه سیستماتیک و فراگیر توجه به مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی توجه ویژه به نتایج کسب شده توسط سازمان ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده کارکنان شناسایی نقاط قوت و زمینههای قابل بهبود برای مدیران ارشد ارائه تصویر واقعی از فعالیت های سازمان در محیطی واقع بینانه ترویج تبادل تجربیات درون و برون سازمانی با بکارگیری ابزار بهینهکاوی (Benchmarking) امکان استفاده از رویکرد خودارزیابی براساس مدل به منظور تعالی سازمان تاریخچه و تغییرات مدل 1991- مدل EFQM ارائه شد 1995- مدل نوع سازمانهای عمومی طراحی و بکار گرفته شد 1996- مدل نوع SME’s طراحی شد 1999- بازنگری و بهبود اساسی در مدل داده شد (مفهوم RADAR) 2001- ارائه ویرایش SME 2003- بازنگری در مدل ارائه شده در سال 1991 2010- بازنگری در مدل و منطق رادار برای کلیه بخش ها فهرست مطالب

نمونه سوال پیام نور ریاضی 2 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( ریاضی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( ریاضی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور ریاضی 1 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( ریاضی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( ریاضی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور رشد و نموگیاهی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( رشد و نموگیاهی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( رشد و نموگیاهی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت مدل مدیریتی کنترل دسترسی نقش مبنا

پاورپوینت مدل مدیریتی کنترل دسترسی نقش مبنا نوع فایل power point قابل ویرایش 52 اسلاید قسمتی از اسلایدها امنیت پایگاه داده جنبه های مهم در برقراری امنیت کنترل دسترسی کاربران به داده ها بایستی مدلی ارائه شود تا تعیین گردد که چه دسترسیهایی مجاز و چه دسترسیهایی غیر مجاز است. پایگاههای داده با توجه به متمرکزسازی داده ها در آن بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. مدل کنترل دسترسی نقش- مبنا به عنوان یک مدل کنترل دسترسی بسیار مرسوم و پرکاربرد مطرح است. مدل کنترل دسترسی نقش - مبنا کنترل دسترسی اجباری یا MAC کنترل دسترسی اختیاری یا DAC کنترل دسترسی نقش- مبنا یا RBAC علت کاربرد زیاد این مدل برای کنترل دسترسی ها ( مزایا ) : سادگی مدیریت آن . نگاه واقعی مدل به محیط های عملیاتی. مجوز دسترسی بر اساس نقش ها در سازمانهاست نه بر اساس مالکیت دادهها. مدل RBAC به خوبی سیاست امنیتی پیچیده را مدیریت میکند فهرست مطالب و اسلایدها امنیت پایگاه داده مدل کنترل دسترسی نقش - مبنا مدیریت در کنترل دسترسی نقش-

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت نوع فایل power point قابل ویرایش 66 اسلاید قسمتی از اسلایدها بهبود مداوم کیفیت تعاریف: مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان میباشد. مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند. توانایی اندازهگیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازهگیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است. پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مؤلفههای تصادفی است. توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی یک فرآیند پایدار که از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است. آماده سازی یا تهیه CBM 1- نقش تیم راهبری قبل از آ‎غاز به کار برروی توصیه میشود که تیم راهبری مدیریتی به وجود بیاید که مسئولیت موفقیت توسعه و استفاده از CBM در سازمان را برعهده بگیرند. تیم راهبری CBM میتواند گروهی باشد که مسئول توسعه کیفیت در سازمان باشند و یا تیم جداگانهای باشد که

نمونه سوال پیام نور جنین شناسی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( جنین شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( جنین شناسی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت بهره وری و تجزیه وتحلیل آن در سازمانها

پاورپوینت بهره وری و تجزیه وتحلیل آن در سازمانها نوع فایل power point قابل ویرایش 304 اسلاید قسمتی از اسلایدها 1. شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها برای سنجش و ارزیابی عملکرد هر سازمانی (اعم از سازندگان کالاها یا ارائه دهندگان خدمات), معیارها و شاخصهای گوناگون و متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از شاخصهایی که بیش از سایر معیارهای ارزیابی عملکرد رایج تر می باشند عبارتند از : اثر بخشی, کارایی , نوآوری , انعطاف پذیری و کیفیت زندگی کاری اثر بخشی: با پاسخ به سولاتی از این قبیل معلوم می شود که: آیا برای رسیدن به هدفهای سازمان فعالیتهای درستی را انجام می دهیم؟ آیا مشکلات سازمان را به درستی تشخیص داده ایم, و در صدد رفع آنها برآمده ایم, به طوری که به هدفهای سازمان در موعد مقرر دست یابیم؟ درجه دسترسی به هدفهای از پیش تعیین شده در هر سازمان, میزان اثربخشی را در هر سازمان نشان می دهد. نوآوری: به میزان تطابق محصولات تولیدی و فرایندهای تولیدی یک سازمان در قبال تغییرات تقاضا و نیازهای جدید مشتریان , تغییرات تکنولوژی و ساخت محصولات جدید گفته می شود . نو آوری به من

نمونه سوال پیام نور جانورشناسی 2 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( جانورشناسی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( جانورشناسی 2 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت نظریه های نوین در مدیریت آموزشی

پاورپوینت نظریه های نوین در مدیریت آموزشی نوع فایل power point قابل ویرایش 94 اسلاید قسمتی از اسلایدها با وارد شدن جهان به هزارة سوم پیشرفتهای چشمگیر صنعت، تکنولوژی، رقابت بی حد و مرز تشکیلات و سازمان، ادغام شرکتها، استفاده از منابع خارجی برای فرایندهای داخلی، لزوم بکارگیری کیفیت فراگیر و پیشرفت بسیار بالای فناوری، نیاز به استفاده از استعاره های جدید احساس می شود که در اینجا به چکیده ای از چندین نوع نظریه های نوین درمدیریت آموزشی اشاره می گردد. 1) مدیرت پاداش: مدیریت پاداش برنحوه تهیه وطراحی برنامه ها توسط سازمان، به منظورمطمئن شدن از اینکه رفتارها وعملکردهای موثرکارکنان در تحقق اهداف سازمان مورد تقدیر قرار می گیرد، تمرکز دارد. اصطلاح مدیریت پاداش نشانگر این است که مزایا و منافعی که به عنوان پاداش به کارکنان اعطا می شود را می توان مدیریت کرد. متغیر دیگری که برای توانمندسازی کارکنان در سازمانها از جمله سازمانهای آموزشی، مهم می باشد نظام پاداش دهی مبتنی بر عملکرد است. برای توانمند کردن کارکنان در یک نظام پاداش دهی مناسب ؛ باید سهم هر فرد مشخص باشد.

نمونه سوال پیام نور تالوفیتها رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( تالوفیتها )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( تالوفیتها )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

سازه های بتن آرمه

سازه های بتن آرمه این فایل به صورت پاورپوینت و دارای 50 اسلاید می باشد — • اگرچه گفته می شود سیمان از دیرباز توسط ایرانیان و رومانیان به عنوان یک ماده ساختمانی به کار گرفته می شده است، اما سابقه ثبت سیمان پرتلند به جوزف آسپیدن انگلیسی در سال 1824 بر می گردد . از آن پس بتن غیر مسلح برای سالها به عنوان یک مصالح ساختمانی خوب ، تولید شد .

پاورپوینت کارآفرینی پروژه  موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

پاورپوینت کارآفرینی پروژه  موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نوع فایل power point قابل ویرایش 33 اسلاید قسمتی از اسلایدها 1304 – نخستین قانون اوزان و مقیاسها به تصویب مجلسین رسید . 1332 - موسسه استاندارد در قالب یک اداره آزمایشگاهی به منظور کنترل کیفی کالاهای صادراتی آغاز بکار کرد . 1339 – قانون " اجازه تاُسیس موسسه استاندارد ایران " در شش ماده به تصویب مجلسین وقت رسید. 1343 - آزمایشگاههای واقع در شهر صنعتی کرج (محل فعلی) ضمیمه شد و نام موسسه استاندارد ایران به " موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران " تبدیل یافت. 1371 - قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از مجلس شورای اسلامی گذشت که جایگزین کلیه قوانین و مقررات قبلی موسسه شد. 1376 - اصلاحاتی در قانون موسسه استاندارد اعمال شد . فهرست مطالب و اسلایدها تاریخچه و قانون تاسیس مرجعیت قانونی و از جمله ماموریت های ارکان موسسه اهم وظایف شورای عالی استاندارد ترکیب نیروی انسانی تدوین استانداردهای ملی مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی بازرس

نمونه سوال پیام نور جانورشناسی 1 رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( جانورشناسی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( جانورشناسی 1 )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

نمونه سوال پیام نور پرتوزئولوژی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( پرتوزئولوژی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( پرتوزئولوژی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

مقاله انگلیسی تولید شبه ماده نمو بر چه در یک جهش یافته گلدار گیاه دو پایه قلیانک latifolia به همراه ترجمه فارسی PDF

مقاله انگلیسی تولید شبه ماده نمو بر چه در یک جهش یافته گلدار گیاه دو پایه قلیانک latifolia به همراه ترجمه فارسی (PDF) تعداد صفحه : انگلیسی : 7 ترجمه فارسی : 22 خلاصهژن های sistm2, sistm1 (ارتولوگ های مریستم های ساقه آرابیدوپسیس) و SICUC (یک ارتولوگ کوتیلدون 1 به شل cuc2, cup) از گونه های دو پایه silene latifolia پیشنهاد شده است که الگو موقوف سازی مادگی در نمو گل ها را کنترل می کند. در یک جهش یافته از silene latifolia (k.34) هیپ نری را تولید نمی کند اما فقط گل های بدون جنسیت و ماده های ناقص (شبه ماده) تولید می کند هر دو متعلق به یک فرد، مادگی به طور کامل در گل های بدون جنسیت متوقف شده است و در گل های شبه ماده به طور جزئی متوقف شده است. برای تشخیص اینکه این 2 فنوتیپ اپی ژنتیک در نمو مادگی توسط تغییرات در بیان sicuc , sistm ایجاد می شوند ما هیبریداسیون آزمایشگاهی با پراب های sicuc , sistm اجرا کرده ایم. ما دو الگوی متفاوت از بیان ژن در شکوفه های گل قبل از شروع تمایز فنوتیپی یافته ایم که مشابه بیان معکوس 2 ژن توصیف شده در گیاهان نر و ماده نوع وحشی است. در شکوفه های جوان گل k.34، 14 درصد از ساختارهای نمو یافته ماده را نشان می

پاورپوینت بانک اطلاعاتی مدیریت شهری

پاورپوینت بانک اطلاعاتی مدیریت شهری نوع فایل power point قابل ویرایش 47 اسلاید قسمتی از اسلایدها سازمانهای دولتی مرتبط با مدیریت شهری در ایران در ایران سازمانهای متعددی با مقوله مدیریت شهری مرتبط می باشند اما مهمترین آنها که بیشترین سهم را در مدیریت شهری دارا می باشند، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت مسکن و شهرسازی است. وزارت کشور هدف اصلی وزارت کشور، که متولی اصلی مدیریت شهری در ایران است، حفظ امنیت و آسایش عمومی و تعمیم دموکراسی و هماهنگ ساختن فعالیتهای سازمانهای دولتی، ملی و محلی در سراسر کشور می باشد. در این خصوص، وظایف کلی وزارت کشور در ارتباط با شهرداری ها عبارتند از : راهنمایی و نظارت بر شهرداری ها در انجام وظایف محوله و مراقبت در تأمین مایحتاج عمومی. نظارت بر اجرای کلیه قوانین، آئین نامه ها و مقررات مربوط به شهرداری ها. نظارت بر حسن اجرای قانون نوسازی و عمران شهری. تأمین نیازمندیهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه ای و محلی و تشخیص اولویت آنها در محدوده برنامه ریزی کشور و اعمال نظ

نمونه سوال پیام نور بیوفیزیک رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( بیوفیزیک )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( بیوفیزیک )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان

پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان نوع فایل power point قابل ویرایش 223 اسلاید قسمتی از اسلایدها شرح شغل شرح شغل نوشتهای است که هر آنچه شاغل باید انجام دهد و اینکه چگونه و چرا باید انجام دهد، در آن شرح داده شده است. شرایط احراز شغل کمترین شرایط قابل قبولی است که یک فرد مسئول باید دارا باشد تا بتواند کاری را که به او واگذار شده به نحوی موفقیت آمیز به انجام رساند. این شرایط، میزان دانش، مهارت، و توانایی های لازم جهت انجام وظیفه به طور اثر بخش را مشخص می کنند چگونه نیازهای آتی سازمان به نیروی کار تعیین می شوند؟ جهت گیری استراتژیک سازمان مشخص کننده نیازهای آتی آن و برآورد نیروی کار لازم می باشد. براساس تخمین میزان در آمد کل، مدیریت میتواند نسبت به تأمین منابع انسانی برای دستیابی به آن در آمد تلاش کند. کارمندیابی و انتخاب زمانی که مدیران از وضعیت برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی منونی خود آگاه باشند(چه کمبود نیروی کار و چه زیاد بودن آن) قادرند در رابطه با کارمندیابی تصمیم بگیرند. فهرست مطالب و ا

نمونه سوال پیام نور آمارزیستی رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها نیمسال دوم 91 90

نمونه سوال پیام نور ( آمارزیستی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90) نمونه سوال پیام نور ( آمارزیستی )رشته زیست شناسی تمامی گرایش ها(نیمسال دوم 91-90)

انواع غلتک و ماشین آلات آسفالت کاری

انواع غلتک و ماشین آلات آسفالت کاری این فایل به صورت پاورپوینت و دارای 45 اسلاید می باشد همراه با عکس مهمترین مسئله در راهسازی میزان دانسیته و مقاومت لایه های راه می باشد این مقادیر باید در حد مطلوب باشد تا سطوح مختلف جاده در اثر تنش های وارده ناشی از عبور بار تغییر شکل نداده و بتواند تحمل جذب و انتقال بار را ازلایه های بالاتر به پایین تر داشته باشد براین منظور باید لایه های مختلف راه را تا حد قابل قبولی متراکم نمود.

  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • وبلاگ وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی